اخبار داغ

امحای بیش از 1400 کیلوگرم ماده دخانی «ناس» در میبد

امحای بیش از 1400 کیلوگرم ماده دخانی «ناس» در میبد
بیش از 1400 کیلوگرم ماده دخانی «ناس» توسط پلیس اطلاعات و امنیت شهرستان میبد از یک تبعه خارجی کشف و با هماهنگی مقام محترم قضایی توسط واحد بهداشت محیط شهرستان میبد در محل گود زباله شهرستان امحاء شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از  میبد خبر، مهندس حیدری کارشناس مسئول بهداشت محیط مرکز بهداشت میبد با اشاره به اینکه سالیانه هزاران مورد مرگ ناشی از مصرف دخانیات بصورت مستقیم و با بیماری های مرتبط در کشور اتفاق می افتد، بیان داشت: دخانیات به هرشکلی که مورد استفاده قرارگیرد علت بسیاری از این مرگ ها می باشد و لذا کنترل و کاهش مصرف دخانیات بصورت برنامه های کنترلی، کاهش عرضه و کاهش تقاضا در راستای کاهش تبعات منفی این پدیده، در دستور کار دستگاه های اجرایی دولت و از جمله مرکز بهداشت می باشد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, میبد خبر,
 وی افزود: در این رابطه بیش از 1400 کیلوگرم ماده دخانی ناس توسط پلیس اطلاعات و امنیت شهرستان میبد از یک تبعه خارجی کشف و با هماهنگی مقام محترم قضایی توسط واحد بهداشت محیط شهرستان میبد در محل گود زباله شهرستان امحاء شد. در این پرونده 4 نفر دستگیر و طی تشکیل پرونده به مقام محترم قضایی شهرستان معرفی شدند.
,
 
,
مهندس حیدری در پایان اضافه کرد: با توجه به ممنوعیت عرضه و فروش ماده دخانی ناس در فروشگاه های مواد غذایی و اماکن عمومی در صورت مشاهده مراتب را به مرکز بهداشت شهرستان میبد 32333012 و یا سامانه ارتباط مردمی وزارت بهداشت 1490  اطلاع رسانی فرمایید.
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه