اخبار داغ

امام جماعت ابوموسی؛

اهل بیت(ع)الگوهای نمونه و کارآمد برای بشریت هستند

اهل بیت(ع)الگوهای نمونه و کارآمد برای بشریت هستند
امام جماعت ابوموسی گفت: اهل بیت علیهم السلام الگوهای نمونه و کارآمد برای تمام مسلمانان بلکه تمام بشریت است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از نافذ آنلاین، حجت الاسلام شیرزاد حسنی امام جماعت ابوموسی با اشاره به انتخاب بهترین الگوها برای رسیدن به هدف و کمال در زندگی توسط انسان؛ گفت: اهل بیت عصمت و طهارت علیهم السلام الگوهای نمونه و کارآمد برای تمام مسلمانان بلکه تمام بشریت است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, به نقل از , نافذ آنلاین, ، ,

امام جماعت ابوموسی اظهار کرد: بشریت برای پیمودن مسیر سعادت و کمال خود نیاز مبرم و ضروری به الگوهایی دارد که اعمال و رفتار آنان را سرمشق خود سازد و با آرامش و یقین راه سعادت و کمال را بپیماید.

,

حسنی افزود: خداوند متعال در قرآن کریم نمونه هایی کامل، جامع و با صفت ممتاز عصمت به بشریت عرضه داشته است و اهل بیت رسول خدا(ص) نیز اسوه و الگوهای نمونه و موفق به توفیق الهی هستند.

,

وی بیان کرد: در میان اهل بیت عصمت و طهارت علیهم السلام بهترین الگو برای تمامی مسلمانان بلکه تمام بشریت، خانه و خانواده حضرت فاطمه زهرا(س) است. خانواده ای که با ازدواج دو معصوم علیهم السلام شکل گرفت، خانواده ای که کوچک ترین لغزش و خطا در زندگی آنان پدیدار نشد و ثمره آن نیز فرزندان معصوم علیهم السلام بود.

,

امام جماعت ابوموسی عنوان کرد: اگر بشریت بخواهد به زندگی پاک و نورانی و کمال خویش برسد، ناگزیر است بر سر سفره اهل بیت عصمت و طهارت علیهم السلام بنشیند و زندگی آن بزرگواران را در تمامی زمینه ها الگوی خویش قرار دهد.

,

حسنی تصریح کرد: زندگی کوتاه اما بابرکت حضرت صدیقه کبری فاطمه زهرا(س) با امیرالمومنین(ع)، برگرفته از وحی الهی و مطابق با فطرت و هم سو با عقل و خرد انسانی است، نمونه ای کامل و جامع که می تواند مورد توجه تمام مسلمانان و حتی جوامع بشری از غیر مسلمانان قرار گیرد.

,

وی گفت: هر خانواده ای که خانواده زیبای امیرالمومنین(ع) و فاطمه زهرا(س) را الگوی خود قرار دهد محصول آن نیز فرزندانی پیرو امام حسن، امام حسین و زینب کبری علیهم السلام است و نتیجه روی گردان شدن از این خاندان سرنوشتی نامعلوم و نامبارک خواهد بود.

,

امام جماعت ابوموسی خاطر نشان کرد: بی تردید سرمشق قرار دادن و عمل نمودن به فرازهایی از زندگی حضرت زهرا(س)، می تواند تمامی مشکلات اجتماعی و معضلات فرهنگی را برطرف نموده و راه سعادت و کمال را به جوامع انسانی رهمنون سازد.

,

 

,

انتهای پیام/

,
 
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه