اخبار داغ

به مناسبت ایام شهادت بانوی دوعالم؛

نمایش «غربت یاس» در شهرری اجرا شد

نمایش «غربت یاس» در شهرری اجرا شد
همزمان با ایام شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) نمایش «غربت یاس» در آستان امامزاده عبدالله شهرری اجرا شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از پایگاه خبری تحلیلی آفتاب ری، همزمان با ایام شهادت جانسوز بانوی دو عالم حضرت فاطمه زهرا (س) نمایش «غربت یاس» با حضور مردم مومن و خداجو و جمعی از مسئولان شهرستان در شبستان آستان امامزاده عبدالله شهرری اجرا شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, آفتاب ری,

سعید اوتارخانی رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرری، علی طلوعی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج حضرت عبدالعظیم (ع)، حجت‌الاسلام حمید ملکی مدیر آستان مقدس امامزاده عبدالله(ع) و جمعی دیگر از مسئولان در مراسم حضور داشتند.

,

اعظم جلیلوند مسئول بسیج جامعه زنان شهرری در گفتگو با خبرنگار آفتاب ری اظهار داشت: نمایش «غربت یاس» توسط گروه فرهنگی سبحانه به مدت پنج روز اجرا می شود.

, آفتاب ری,

وی افزود:این نمایش دفاع حضرت زهرا (س) از ولایت را به تصویر می کشد و نشان می دهد که امروز مدافعان حرم به تاسی از این بانوی بزرگوار به دفاع از حرمین شریفین اهل بیت (ع) برخاسته اند.

,

جلیلوند گفت: این برنامه به همت بسیج ناحیه حضرت عبدالعظیم (ع) و با مشارکت معاونت اجتماعی فرهنگی شهرداری، اداره اوقاف و آستان مقدس امامزاده عبدالله(ع) تدارک دیده شده است.

,

وی تصریح کرد: از روز شنبه 7 اسفند تا چهارشنبه 11اسفند ساعت 15 این نمایش ویژه بانوان در این شبستان اجرا می شود که روز شنبه بعد از نماز مغرب و عشا افتتاحیه آن برگزار شد.

,

, , , , , , , , , , , , ,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه