اخبار داغ

معاون پژوهش های حوزه های علمیه کرمان مطرح کرد؛

اقدامات معاونت پژوهش مرکز مدیریت حوزه های علمیه کرمان در سال اقتصاد مقاومتی/ تبیین فرمایشات رهبر انقلاب در نشست های تخصصی و انتشار پوستر

اقدامات معاونت پژوهش مرکز مدیریت حوزه های علمیه کرمان در سال اقتصاد مقاومتی/ تبیین فرمایشات رهبر انقلاب در نشست های تخصصی و انتشار پوستر
حجت الاسلام والمسلمین انجم شعاع گفت: در دی ماه سال جاری نزدیک به 30 نشست تخصصی تحت عنوان بحث های گفتمان انقلاب برگزار کردیم؛ در بررسی ها به این نتیجه می رسیم که این موضوع ریشه ای است و مفهوم گفتمان انقلاب اسلامی تمام مطالبات رهبری و شعارهای سال را در بر می گیرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت الاسلام والمسلمین علیرضا انجم شعاع در گفتگو با ناب نیوز در خصوص اقدامات معاونت پژوهش مرکز مدیریت حوزه های علمیه استان کرمان با توجه به شعار سال اقتصاد مقاومتی اقدام و عمل گفت: ما به عنوان معاونت پژوهش در راستای تبیین فرمایشات رهبر معظم انقلاب مجموعه ای از سخنان و گفتمان های ایشان در خصوص اقتصاد مقاومتی را در قالب پوسترهایی منتشر کردیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, ناب نیوز,

معاون پژوهش های حوزه های علمیه استان کرمان تصریح کرد: در مجموع 41 پوستر از فرمایشات معظم له در این زمینه در غرفه اقتصاد مقاومتی نمایشگاه قرآن ارشاد به نمایش گذاشته شد که در این غرفه در خصوص بحث اقتصاد مقاومتی مستندسازی هایی انجام شد.

,

وی عنوان کرد: در دی ماه سال جاری نزدیک به 30 نشست تخصصی تحت عنوان بحث های گفتمان انقلاب برگزار کردیم؛ در بررسی ها به این نتیجه می رسیم که این موضوع ریشه ای است و مفهوم گفتمان انقلاب اسلامی تمام مطالبات رهبری و شعارهای سال را در بر می گیرد.

,

حجت الاسلام والمسلمین انجم شعاع ادامه داد: این نشست ها در دی ماه برگزار شد که گزارشات آن موجود است و بحث گفتمان انقلاب را به صورت علمی و تخصصی تبیین و دنبال می کرد.

,

وی به نشست ها و جلسات معاونت پژوهش مرکز مدیریت حوزه در بهمن ماه اشاره کرد و اذعان داشت: تاکنون 8 جلسه در ارتباط با تبیین گفتمان انقلاب اسلامی در سه سطح برگزار شده است؛ اولین جلسه بحث تبیین انقلاب حضرت امام خمینی (ره)، ریشه یابی انقلاب در فصل تاریخ و تفاوت اصل قیام امام با سایر قیام ها مورد تبیین قرار گرفت.

,

این مقام مسئول با اشاره به اینکه ریشه یابی انقلاب در فرهنگ انبیا و آیه بودن قیام و انقلاب در این جلسات دنبال شد، ابراز کرد: مبحث دیگر تبیین چالش های انقلاب و در واقع درگیری هایی که انقلاب با ساختارهای تمدن مدرنیته و ساختارهای امنیتی و علمی دارد، است.

,

حجت الاسلام والمسلمین انجم شعاع بیان کرد: سومین مسئله که در جلسات سال آینده به آن می رسیم، راهکارهای برون رفت از ناهنجاری هاست و راهبردهای خروج گفتمان انقلاب از چالش ها بررسی خواهد شد.

,

معاون پژوهش های حوزه های علمیه کرمان خاطرنشان کرد: ازدیگر اقدامات مرکز در سال جاری بولتن هایی تولید بولتن هایی در خصوص ضرورت انقلابی ماندن و نقش حوزه های علمیه در بیانات رهبری است همچنین در دو بخش به جایگاه حوزه های علمیه در نظام اسلامی پرداخته شده است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه