اخبار داغ

با همکاری سپاه و حوزۀ قمر بنی‌هاشم(ع) بردسکن؛

یادوارۀ سردار شهید مهدی ذاکری و همرزمانش در روستای خمی برگزار شد + عکس

یادوارۀ سردار شهید مهدی ذاکری و همرزمانش در روستای خمی برگزار شد + عکس
یادوارۀ سردار شهید مهدی ذاکری همراه با پنج شهید روستای خمی با همکاری سپاه پاسداران و حوزۀ قمر بنی‌هاشم(ع) شهرستان بردسکن در محل تکیۀ حسینی روستا برگزار شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح بردسکن، شب گذشته یادوارۀ سردار شهید مهدی ذاکری خمی همراه با پنج شهید روستای کوهپایه‌ای خمی از توابع بخش مرکزی بردسکن با همکاری ناحیۀ مقاومت بسیج سپاه و حوزۀ مقاومت بسیج قمر بنی هاشم (ع) شهرستان در تکیه حسینی روستا برگزار شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح بردسکن،,

در این مراسم معنوی که با حضور خانواده های معظم شهدا، امام جمعه موقت، فرمانده سپاه و مردم شهید‌پرور خمی و با همکاری بسیجیان پایگاه مقاومت بسیج روستا که با نام سردار شهید روستا مزین شده است برگزار شد، یاد شهیدان سردار مهدی ذاکری خمی، حسن نمکی، غلامحسین طاهری، اسکندر و علی اصغر محزونی و سید مهدی حسینی‌نژاد گرامی داشته شد.

,

قرائت وصیت نامه‌های شهدا، مرثیه سرایی و تجلیل از خانواده های معظم شهیدان از اهم برنامه های یادواره بود.

,

سردار شهید مهدی ذاکری خمی، فرزند محمد و طلبۀ پاسدار متولد سال 43/5/3 در پنج اسفندماه سال 62 در عملیات خیبر و در جزیره مجنون به شهادت نائل آمد؛ در وصیت‌نامه‌اش خطاب به ملت شهید‌پرور کشورمان سفارش کرد: «ملت مسلمان از گروه و دسته دسته شدن جدا پرهیز کنید و همه یک حزب واحد شوید؛ همان حزب‌الله را تشکیل دهید و به ریسمان الهی چنگ زنید و همه با هم گوش به فرمان امام امت باشید». 

,

شهید در وصیت‌نامه‌اش ادامه داده بود: « هر وقت حرم اباعبدالله‌الحسین (ع) را در بغل گرفتید به یاد شهیدان اسلام باشید که آرزوی همۀ شهدا زیارت مرقد امام حسین (ع) در این دنیا بوده است».

,
انتهای پیام/
,
انتهای پیام/
,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه