اخبار داغ

جریان های لیبرال و محافظه کارآمریکا:

ادغام اسلام در سرمایه داری و لیبرالیسم و یا اسلام هراسی

ادغام اسلام در سرمایه داری و لیبرالیسم و یا اسلام هراسی
کتاب مسلمانان می آیند، اسلام هراسی و افراط گرایی و جنگ داخلی علیه تروریسم" در نه فصل و یک نتیجه گیری به رشته ی تحریر درآمده است که از طریق آن نویسنده و به موضوع تحقیقی شیوه های "اسلام هراسی" پس از حملات 11 سپتامبر پرداخته است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛به نقل کوگانا،نویسنده کتاب مسلمانان می آیند استادیار دانشگاه نیویورک و فعال ضد اسلام هراسی و نژادپرستی «هارون کندنانی» است.این مولف با مطالعات میدانی و ارائه جزئیات فراوان از قربانیان اسلام هراسی و نژادپرستی ضد مسلمانان در غرب سخن رانده است  او در سالهای اخیر عمدتا علیه « تروریسم سازی» از مسلمانان در غرب سخن گفته و خصوصا در نقد صهیونیست ها هم مطالبی را نوشته است.
 کتاب مسلمانان می آیند، اسلام هراسی و افراط گرایی و جنگ داخلی علیه تروریسم" در  نه فصل و یک نتیجه گیری به رشته ی تحریر درآمده است که از طریق آن نویسنده و به موضوع تحقیقی شیوه های "اسلام هراسی" پس از حملات 11 سپتامبر پرداخته است.

 وی در این بحث که چگونگی مطالعات، تفاسیر ، تجزیه و تحلیل "سفسطه"مغالطه آمیز ،در برچسب زدن " افراط گرایی " با روشی ظلمانه و ستمگرانه به یک دین که طیف بزرگی از جامعه ی جهانی است را مورد بررسی قرار داده است و به عوامل تشدید افراط گرایی علیه آن می پردازد و  ازسوی دیگر سیاست مبارزه با تروریسم را به عنوان یک عامل دیگر برای تولید تروریسم و القای طریق "مدل" و چند  "متغیر" عمیق که به شیوه ای نو طراحی شده است مورد انتقاد قرار می دهد.

اسلام هراسی و الگوی دشمن سازی

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, کوگانا،, کوگانا،, نویسنده کتاب مسلمانان می آیند استادیار دانشگاه نیویورک و فعال ضد اسلام هراسی و نژادپرستی «هارون کندنانی» است.این مولف با مطالعات میدانی و ارائه جزئیات فراوان از قربانیان اسلام هراسی و نژادپرستی ضد مسلمانان در غرب سخن رانده است  او در سالهای اخیر عمدتا علیه « تروریسم سازی» از مسلمانان در غرب سخن گفته و خصوصا در نقد صهیونیست ها هم مطالبی را نوشته است.
 کتاب مسلمانان می آیند، اسلام هراسی و افراط گرایی و جنگ داخلی علیه تروریسم" در  نه فصل و یک نتیجه گیری به رشته ی تحریر درآمده است که از طریق آن نویسنده و به موضوع تحقیقی شیوه های "اسلام هراسی" پس از حملات 11 سپتامبر پرداخته است.

 وی در این بحث که چگونگی مطالعات، تفاسیر ، تجزیه و تحلیل "سفسطه"مغالطه آمیز ،در برچسب زدن " افراط گرایی " با روشی ظلمانه و ستمگرانه به یک دین که طیف بزرگی از جامعه ی جهانی است را مورد بررسی قرار داده است و به عوامل تشدید افراط گرایی علیه آن می پردازد و  ازسوی دیگر سیاست مبارزه با تروریسم را به عنوان یک عامل دیگر برای تولید تروریسم و القای طریق "مدل" و چند  "متغیر" عمیق که به شیوه ای نو طراحی شده است مورد انتقاد قرار می دهد.

اسلام هراسی و الگوی دشمن سازی
, نویسنده کتاب مسلمانان می آیند استادیار دانشگاه نیویورک و فعال ضد اسلام هراسی و نژادپرستی «هارون کندنانی» است.این مولف با مطالعات میدانی و ارائه جزئیات فراوان از قربانیان اسلام هراسی و نژادپرستی ضد مسلمانان در غرب سخن رانده است  او در سالهای اخیر عمدتا علیه « تروریسم سازی» از مسلمانان در غرب سخن گفته و خصوصا در نقد صهیونیست ها هم مطالبی را نوشته است.
 کتاب مسلمانان می آیند، اسلام هراسی و افراط گرایی و جنگ داخلی علیه تروریسم" در  نه فصل و یک نتیجه گیری به رشته ی تحریر درآمده است که از طریق آن نویسنده و به موضوع تحقیقی شیوه های "اسلام هراسی" پس از حملات 11 سپتامبر پرداخته است.

 وی در این بحث که چگونگی مطالعات، تفاسیر ، تجزیه و تحلیل "سفسطه"مغالطه آمیز ،در برچسب زدن " افراط گرایی " با روشی ظلمانه و ستمگرانه به یک دین که طیف بزرگی از جامعه ی جهانی است را مورد بررسی قرار داده است و به عوامل تشدید افراط گرایی علیه آن می پردازد و  ازسوی دیگر سیاست مبارزه با تروریسم را به عنوان یک عامل دیگر برای تولید تروریسم و القای طریق "مدل" و چند  "متغیر" عمیق که به شیوه ای نو طراحی شده است مورد انتقاد قرار می دهد.

اسلام هراسی و الگوی دشمن سازی
, مسلمانان می آیند,
,
,
,
,
, اسلام هراسی و الگوی دشمن سازی,


 مساله "اسلام هراسی" و چگونگی ترویج آن را در وجه شناخته شده ی خود به عنوان طرح جنگ علیه تروریسم تبدیل شده است که با استفاده از مدل مورد نظر و حمایت آمریکا و انگلیس با توجه به یک سری از مغالطات و با حمایت مالی فلسفه " توجیه شرمندگی"  بوسیله ی بسیاری از روشنفکران و رسانه ها و مراکز تحقیقاتی گسترش یافته است.

,
,  مساله "اسلام هراسی" و چگونگی ترویج آن را در وجه شناخته شده ی خود به عنوان طرح جنگ علیه تروریسم تبدیل شده است که با استفاده از مدل مورد نظر و حمایت آمریکا و انگلیس با توجه به یک سری از مغالطات و با حمایت مالی فلسفه " توجیه شرمندگی"  بوسیله ی بسیاری از روشنفکران و رسانه ها و مراکز تحقیقاتی گسترش یافته است.,  مساله "اسلام هراسی" و چگونگی ترویج آن را در وجه شناخته شده ی خود به عنوان طرح جنگ علیه تروریسم تبدیل شده است که با استفاده از مدل مورد نظر و حمایت آمریکا و انگلیس با توجه به یک سری از مغالطات و با حمایت مالی فلسفه " توجیه شرمندگی"  بوسیله ی بسیاری از روشنفکران و رسانه ها و مراکز تحقیقاتی گسترش یافته است.,


Image result for Muslims are coming   Aaron Kondnana

,
, Image result for Muslims are coming   Aaron Kondnana, Image result for Muslims are coming   Aaron Kondnana, Image result for Muslims are coming   Aaron Kondnana,

نویسنده در تلاش است با تدوین و فرموله کردن" مفهوم تروریسم" را تعریف کند: خشونت علیه غیرنظامیان بی گناه، که برای حمایت از یک مسئله سیاسی بکار گرفته میشود. از طریق این تصویر نویسنده معتقد است که کار  نظامیان های غربی در کشورهای اسلامی یک اقدام تروریستی محسوب می شود، که حتی می تواند بمراتب برتر از تعداد قربانیان  به اصظلاح "تروریسم اسلامی" در کشورهای غربی باشد قابل توجه است که اصطلاح «تروریسم» در مقایسه با مفاهیم مرتبط سیاسی شده است.

, نویسنده در تلاش است با تدوین و فرموله کردن" مفهوم تروریسم" را تعریف کند: خشونت علیه غیرنظامیان بی گناه، که برای حمایت از یک مسئله سیاسی بکار گرفته میشود. از طریق این تصویر نویسنده معتقد است که کار  نظامیان های غربی در کشورهای اسلامی یک اقدام تروریستی محسوب می شود، که حتی می تواند بمراتب برتر از تعداد قربانیان  به اصظلاح "تروریسم اسلامی" در کشورهای غربی باشد قابل توجه است که اصطلاح «تروریسم» در مقایسه با مفاهیم مرتبط سیاسی شده است., نویسنده در تلاش است با تدوین و فرموله کردن" مفهوم تروریسم" را تعریف کند: خشونت علیه غیرنظامیان بی گناه، که برای حمایت از یک مسئله سیاسی بکار گرفته میشود. از طریق این تصویر نویسنده معتقد است که کار  نظامیان های غربی در کشورهای اسلامی یک اقدام تروریستی محسوب می شود، که حتی می تواند بمراتب برتر از تعداد قربانیان  به اصظلاح "تروریسم اسلامی" در کشورهای غربی باشد قابل توجه است که اصطلاح «تروریسم» در مقایسه با مفاهیم مرتبط سیاسی شده است.,


 که این رویه را می توان در بررسی نظریه ساموئل هانتینگتون که مسلمانان را نماینده کاملی از دشمن با ایالات متحده نامید، که آمریکا در مقابل آن باید صاحب ایدلوژی خصمانه ، فرهنگ های مختلف و قدرت برتر باشد. اینها چیزهایی است که ملت آمریکا در مقابل این دشمن باید برای خود فراهم کند مورد کنکاش قرارداد.
 نویسنده در اینخصوص چندین مورد را برای توضیح این موضوع در نهادهای امنیتی، مراکز مطالعات استراتژیک و تحلیلگران آمریکایی در تمرکز بر ریشه این مفهوم ذکر می کند که باعث می شود  تا گروههای متنوع مسلمان لزوما با اضافه نمودن برچسب تروریسم شناخته شوند با این حال به دنبال "ادغام هویت "مذهبی آنها نیز هستند.
 از طریق همین "فلسفه"  که خود برخی از تناقضات را نشان می دهد. اکثر مدافعان هویت اسلامی در غرب خود از عوامل دستگاههای اطلاعاتی غرب به عنوان بخشی از صورت جزر و مد مقابله با کمونیسم بودند. اما پس از حملات 11 سپتامبر از نظر آنها مسلمان بودن برابر با اتهامی چون تروریسم تبدیل شده است.

افراط گرایی و توسعه آن و خشم لیبرالیسم از اسلام

,
,  که این رویه را می توان در بررسی نظریه ساموئل هانتینگتون که مسلمانان را نماینده کاملی از دشمن با ایالات متحده نامید، که آمریکا در مقابل آن باید صاحب ایدلوژی خصمانه ، فرهنگ های مختلف و قدرت برتر باشد. اینها چیزهایی است که ملت آمریکا در مقابل این دشمن باید برای خود فراهم کند مورد کنکاش قرارداد.
 نویسنده در اینخصوص چندین مورد را برای توضیح این موضوع در نهادهای امنیتی، مراکز مطالعات استراتژیک و تحلیلگران آمریکایی در تمرکز بر ریشه این مفهوم ذکر می کند که باعث می شود  تا گروههای متنوع مسلمان لزوما با اضافه نمودن برچسب تروریسم شناخته شوند با این حال به دنبال "ادغام هویت "مذهبی آنها نیز هستند.
 از طریق همین "فلسفه"  که خود برخی از تناقضات را نشان می دهد. اکثر مدافعان هویت اسلامی در غرب خود از عوامل دستگاههای اطلاعاتی غرب به عنوان بخشی از صورت جزر و مد مقابله با کمونیسم بودند. اما پس از حملات 11 سپتامبر از نظر آنها مسلمان بودن برابر با اتهامی چون تروریسم تبدیل شده است.

افراط گرایی و توسعه آن و خشم لیبرالیسم از اسلام
,  که این رویه را می توان در بررسی نظریه ساموئل هانتینگتون که مسلمانان را نماینده کاملی از دشمن با ایالات متحده نامید، که آمریکا در مقابل آن باید صاحب ایدلوژی خصمانه ، فرهنگ های مختلف و قدرت برتر باشد. اینها چیزهایی است که ملت آمریکا در مقابل این دشمن باید برای خود فراهم کند مورد کنکاش قرارداد.
 نویسنده در اینخصوص چندین مورد را برای توضیح این موضوع در نهادهای امنیتی، مراکز مطالعات استراتژیک و تحلیلگران آمریکایی در تمرکز بر ریشه این مفهوم ذکر می کند که باعث می شود  تا گروههای متنوع مسلمان لزوما با اضافه نمودن برچسب تروریسم شناخته شوند با این حال به دنبال "ادغام هویت "مذهبی آنها نیز هستند.
 از طریق همین "فلسفه"  که خود برخی از تناقضات را نشان می دهد. اکثر مدافعان هویت اسلامی در غرب خود از عوامل دستگاههای اطلاعاتی غرب به عنوان بخشی از صورت جزر و مد مقابله با کمونیسم بودند. اما پس از حملات 11 سپتامبر از نظر آنها مسلمان بودن برابر با اتهامی چون تروریسم تبدیل شده است.

افراط گرایی و توسعه آن و خشم لیبرالیسم از اسلام
,
,
,
,
, افراط گرایی و توسعه آن و خشم لیبرالیسم از اسلام,


  فلاسفه جنگ با تروریسم به روشنی  دو سبک نگرش را در افراط گرایی اسلامی دنبال کرده اند: اول، دکترین که معتقد است جوامع اسلامی حاضر به انطباق با مدرنیته به دلیل  تمسک به فرهنگ اسلامی نیستند؛که محافظه کاران این دکترین را "دکترین فرهنگی" نامیدند.
صاحبان این نظریه معتقدند که جهان اسلام  بصورت غریزی به خشونت و افراط گرایی گرایش دارد این دکتر ین به شیوه های مهاجرت تبعیض آمیز مرتبط است؛ و مسلمانان را"جوامع مشکوک" فرض می کند.

دوم، اصلاح طلبان معتقد است که "افراط گرایی"نتیجه ی انحراف از پیام اسلام، میراث قدیمی دیانت شرق می دانند و بلکه آن را حاصل کار "نظریه پردازان" می دانند که آموزه تحمل اسلام  را به "ایدئولوژی سیاسی" با خصومتی فراگیر خود اسلام را تبدیل کرده اند. از این رو اصلاح طلبان خواستار به رسمیت شناختن روند اصلی اسلام در اروپا هستند؛ تا به هویت با گفتمان مدارا در قالب  فرهنگی رسمی قابل قبول در آید...!


اما واقعیت اینست که پس از  حوادث سپتامبر 11 در امریکا  نتیجه حاصله منجر به تصویب پروژه جنگ با افراط گرایی و تروریسم توسط دولت آن کشور شد که این وضعیت در طول این مدت لزوما نشان دهنده  فرایندی "روانی" یا "مذهبی" بود که به موجب آن مسلمانان را در آغوش دیدگاه های افراطی قرار داد و بصورت کار زاری برای  محققان پیشگام و تحلیلگران تنها یک فرمت برای  اهداف دور و نزدیک دولت ها تبدیل کرد.
 نویسنده در بخشی دیگر از کتاب خود به نقل مراحل به اصطلاح "افراط گرایی" با توجه به دو مدل دنبال شده توسط  مبدلگرا ها می پردازد یک مدل که توسط پلیس شهر نیویورک اتخاذ شده و مدل دوم بوسیله ی "اف بی آی" به چرخه افتاده است در حالی که تنها این بازیگران گاهی اوقات در پیگیری مراحل تحول کافی نیستند.
تحولات تعیین کننده ممکن است در عرض چند ماه رخ دهد؛ که در پیوند با کاشتن "مزدوران" میان جوانان مسلمان آنها را تبدیل به عناصری خشونت طلب می کنند،دولت آمریکا و نیروهای امنیتی آنها را با آگاهی کامل در روند "افراط گرایی" وارد می کنند برای نمونه تعداد راهنماهایان دراین پروسه، در سال 2008 بیش از 15 هزار بکارگرفته شده است.

حملات صلیبی جدید

,
,   فلاسفه جنگ با تروریسم به روشنی  دو سبک نگرش را در افراط گرایی اسلامی دنبال کرده اند: اول، دکترین که معتقد است جوامع اسلامی حاضر به انطباق با مدرنیته به دلیل  تمسک به فرهنگ اسلامی نیستند؛که محافظه کاران این دکترین را "دکترین فرهنگی" نامیدند.
صاحبان این نظریه معتقدند که جهان اسلام  بصورت غریزی به خشونت و افراط گرایی گرایش دارد این دکتر ین به شیوه های مهاجرت تبعیض آمیز مرتبط است؛ و مسلمانان را"جوامع مشکوک" فرض می کند.

دوم، اصلاح طلبان معتقد است که "افراط گرایی"نتیجه ی انحراف از پیام اسلام، میراث قدیمی دیانت شرق می دانند و بلکه آن را حاصل کار "نظریه پردازان" می دانند که آموزه تحمل اسلام  را به "ایدئولوژی سیاسی" با خصومتی فراگیر خود اسلام را تبدیل کرده اند. از این رو اصلاح طلبان خواستار به رسمیت شناختن روند اصلی اسلام در اروپا هستند؛ تا به هویت با گفتمان مدارا در قالب  فرهنگی رسمی قابل قبول در آید...!


اما واقعیت اینست که پس از  حوادث سپتامبر 11 در امریکا  نتیجه حاصله منجر به تصویب پروژه جنگ با افراط گرایی و تروریسم توسط دولت آن کشور شد که این وضعیت در طول این مدت لزوما نشان دهنده  فرایندی "روانی" یا "مذهبی" بود که به موجب آن مسلمانان را در آغوش دیدگاه های افراطی قرار داد و بصورت کار زاری برای  محققان پیشگام و تحلیلگران تنها یک فرمت برای  اهداف دور و نزدیک دولت ها تبدیل کرد.
 نویسنده در بخشی دیگر از کتاب خود به نقل مراحل به اصطلاح "افراط گرایی" با توجه به دو مدل دنبال شده توسط  مبدلگرا ها می پردازد یک مدل که توسط پلیس شهر نیویورک اتخاذ شده و مدل دوم بوسیله ی "اف بی آی" به چرخه افتاده است در حالی که تنها این بازیگران گاهی اوقات در پیگیری مراحل تحول کافی نیستند.
تحولات تعیین کننده ممکن است در عرض چند ماه رخ دهد؛ که در پیوند با کاشتن "مزدوران" میان جوانان مسلمان آنها را تبدیل به عناصری خشونت طلب می کنند،دولت آمریکا و نیروهای امنیتی آنها را با آگاهی کامل در روند "افراط گرایی" وارد می کنند برای نمونه تعداد راهنماهایان دراین پروسه، در سال 2008 بیش از 15 هزار بکارگرفته شده است.

حملات صلیبی جدید
,   فلاسفه جنگ با تروریسم به روشنی  دو سبک نگرش را در افراط گرایی اسلامی دنبال کرده اند: اول، دکترین که معتقد است جوامع اسلامی حاضر به انطباق با مدرنیته به دلیل  تمسک به فرهنگ اسلامی نیستند؛که محافظه کاران این دکترین را "دکترین فرهنگی" نامیدند.
صاحبان این نظریه معتقدند که جهان اسلام  بصورت غریزی به خشونت و افراط گرایی گرایش دارد این دکتر ین به شیوه های مهاجرت تبعیض آمیز مرتبط است؛ و مسلمانان را"جوامع مشکوک" فرض می کند.

دوم، اصلاح طلبان معتقد است که "افراط گرایی"نتیجه ی انحراف از پیام اسلام، میراث قدیمی دیانت شرق می دانند و بلکه آن را حاصل کار "نظریه پردازان" می دانند که آموزه تحمل اسلام  را به "ایدئولوژی سیاسی" با خصومتی فراگیر خود اسلام را تبدیل کرده اند. از این رو اصلاح طلبان خواستار به رسمیت شناختن روند اصلی اسلام در اروپا هستند؛ تا به هویت با گفتمان مدارا در قالب  فرهنگی رسمی قابل قبول در آید...!


اما واقعیت اینست که پس از  حوادث سپتامبر 11 در امریکا  نتیجه حاصله منجر به تصویب پروژه جنگ با افراط گرایی و تروریسم توسط دولت آن کشور شد که این وضعیت در طول این مدت لزوما نشان دهنده  فرایندی "روانی" یا "مذهبی" بود که به موجب آن مسلمانان را در آغوش دیدگاه های افراطی قرار داد و بصورت کار زاری برای  محققان پیشگام و تحلیلگران تنها یک فرمت برای  اهداف دور و نزدیک دولت ها تبدیل کرد.
 نویسنده در بخشی دیگر از کتاب خود به نقل مراحل به اصطلاح "افراط گرایی" با توجه به دو مدل دنبال شده توسط  مبدلگرا ها می پردازد یک مدل که توسط پلیس شهر نیویورک اتخاذ شده و مدل دوم بوسیله ی "اف بی آی" به چرخه افتاده است در حالی که تنها این بازیگران گاهی اوقات در پیگیری مراحل تحول کافی نیستند.
تحولات تعیین کننده ممکن است در عرض چند ماه رخ دهد؛ که در پیوند با کاشتن "مزدوران" میان جوانان مسلمان آنها را تبدیل به عناصری خشونت طلب می کنند،دولت آمریکا و نیروهای امنیتی آنها را با آگاهی کامل در روند "افراط گرایی" وارد می کنند برای نمونه تعداد راهنماهایان دراین پروسه، در سال 2008 بیش از 15 هزار بکارگرفته شده است.

حملات صلیبی جدید
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
, حملات صلیبی جدید,


نژادپرستان غرق در نژادپرستی خود تنها با استفاده از علائم و شعار های نژادپرستانه و خشونت نژادپرستانه؛ به تغییر افکارعمومی از"ضدیت با یهودی"به "اسلام هراسی" می اندیشند و «اسلامی شدن» اروپا و امریکا را بعنوان خطر و تهدید معرفی می کنند؛که باید در مقابل آن با استفاده از هرمکانیزمی ایستادگی کنند.
 در این راه آنها اینگونه استدلال می کنند: که توانمندی های سیاسی وکثرت گرائی فرهنگی،باعث تضعیف هویت ملی گرایی شده و افراط گرایی اسلامی را تشویق کرده است.و در این ارتباط تئوری "توطئه شریعت" پدید آمده است که به ریتم تغییر مدل های احساسی بشدت نادرست به منظور تولید خلق و خوی خشن منتسب به مسلمان می انجامد تا اینکه هر سازمان و یا گفتمان اسلامی اصیل  هم به زیر سوال برود.
بر همین پایه حتی تمام هیات های خیریه مسلمان آمریکایی تا همین اواخر به پرداخت زکات مشهور بودند تامین کننده بودجه "تروریسم"شناخته شدند تا از این پس حق همبستگی با مسلمانان مظلومی چون مردم فلسطینی  هم نداشته باشند.
در اینجا این پرسش مطرح می شود که آیا اختلاف بین جریان های لیبرال و محافظه کار بر سر ادغام اسلام سیاسی در سرمایه داری لیبرال امکان پذیراست و یا آن نگرش لزوما یک خطر و تهدید محسوب می شود؟
 نویسنده در پایان نتیجه می گیرد: با اینحال روشن است که اسلام برای مسلمان بر ملّیت از جحیت دارد.

,
, نژادپرستان غرق در نژادپرستی خود تنها با استفاده از علائم و شعار های نژادپرستانه و خشونت نژادپرستانه؛ به تغییر افکارعمومی از"ضدیت با یهودی"به "اسلام هراسی" می اندیشند و «اسلامی شدن» اروپا و امریکا را بعنوان خطر و تهدید معرفی می کنند؛که باید در مقابل آن با استفاده از هرمکانیزمی ایستادگی کنند.
 در این راه آنها اینگونه استدلال می کنند: که توانمندی های سیاسی وکثرت گرائی فرهنگی،باعث تضعیف هویت ملی گرایی شده و افراط گرایی اسلامی را تشویق کرده است.و در این ارتباط تئوری "توطئه شریعت" پدید آمده است که به ریتم تغییر مدل های احساسی بشدت نادرست به منظور تولید خلق و خوی خشن منتسب به مسلمان می انجامد تا اینکه هر سازمان و یا گفتمان اسلامی اصیل  هم به زیر سوال برود.
بر همین پایه حتی تمام هیات های خیریه مسلمان آمریکایی تا همین اواخر به پرداخت زکات مشهور بودند تامین کننده بودجه "تروریسم"شناخته شدند تا از این پس حق همبستگی با مسلمانان مظلومی چون مردم فلسطینی  هم نداشته باشند.
در اینجا این پرسش مطرح می شود که آیا اختلاف بین جریان های لیبرال و محافظه کار بر سر ادغام اسلام سیاسی در سرمایه داری لیبرال امکان پذیراست و یا آن نگرش لزوما یک خطر و تهدید محسوب می شود؟
 نویسنده در پایان نتیجه می گیرد: با اینحال روشن است که اسلام برای مسلمان بر ملّیت از جحیت دارد.
, نژادپرستان غرق در نژادپرستی خود تنها با استفاده از علائم و شعار های نژادپرستانه و خشونت نژادپرستانه؛ به تغییر افکارعمومی از"ضدیت با یهودی"به "اسلام هراسی" می اندیشند و «اسلامی شدن» اروپا و امریکا را بعنوان خطر و تهدید معرفی می کنند؛که باید در مقابل آن با استفاده از هرمکانیزمی ایستادگی کنند.
 در این راه آنها اینگونه استدلال می کنند: که توانمندی های سیاسی وکثرت گرائی فرهنگی،باعث تضعیف هویت ملی گرایی شده و افراط گرایی اسلامی را تشویق کرده است.و در این ارتباط تئوری "توطئه شریعت" پدید آمده است که به ریتم تغییر مدل های احساسی بشدت نادرست به منظور تولید خلق و خوی خشن منتسب به مسلمان می انجامد تا اینکه هر سازمان و یا گفتمان اسلامی اصیل  هم به زیر سوال برود.
بر همین پایه حتی تمام هیات های خیریه مسلمان آمریکایی تا همین اواخر به پرداخت زکات مشهور بودند تامین کننده بودجه "تروریسم"شناخته شدند تا از این پس حق همبستگی با مسلمانان مظلومی چون مردم فلسطینی  هم نداشته باشند.
در اینجا این پرسش مطرح می شود که آیا اختلاف بین جریان های لیبرال و محافظه کار بر سر ادغام اسلام سیاسی در سرمایه داری لیبرال امکان پذیراست و یا آن نگرش لزوما یک خطر و تهدید محسوب می شود؟
 نویسنده در پایان نتیجه می گیرد: با اینحال روشن است که اسلام برای مسلمان بر ملّیت از جحیت دارد.
,
,
,
,
,

 

,

ترجمه عبدالمجید اورا

, ترجمه عبدالمجید اورا, ترجمه عبدالمجید اورا,

 

,

انتهای پیام/

, انتهای پیام/, انتهای پیام/]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه