اخبار داغ

یادداشت؛

فاطمیه خط مقدم است و عاشورا عقبه آن!

فاطمیه خط مقدم است و عاشورا عقبه آن!
یادمان باشد گریه بر فاطمه، بدون دفاع از حریم ولایت همانند کبوتری است تک بال که هیچ گاه، به پرواز در نخواهد آمد، پس مکمل احساس و اشک، عقل است. و عقل در فاطمیه یعنی دفاع از ولایت.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ یه نقل از کاشمربصیر فاطمیه خط مقدم ماست؛ این جمله ای است کوتاه اما سرشار از شور و شعور علوی، ایامی است که الگوی ولایت مداری برای رهروان ولایت معرفی و نشانه های ولایت مداری برای اهلش تبیین می گردد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, کاشمربصیر,

 فاطمیه از آن جهت فاطمیه است که در دل خود فاطمه دارد، فاطمه ای که پاره تن پیامبر است؛ اما اهل سقیفه حرمت او را شکستند و حق او را غصب نمودند.

,

اگر فاطمیه تثبیت شد و زنده نگه داشته شد، محرم و صفر معنا پیدا خواهد کرد زیرا فاطمیه است که عاشورا را شکل می دهد و چه خوب است که بگوییم عاشورا عقبه جنگی است که فاطمیه خط مقدم آن است؛ غصب کردن، سیلی زدن، به آتش کشیدن، جسارت کردن و هر آن چه در عاشوراست، نقطه آغازش در فاطمیه است .

,

اگر آن روز جبت و طاغوت حرمت حریم وحی را نمی شکستند و هیزم به درب خانه دختر رسول خدا نیاورده بودند دیگر کسی به خود اجازه نمی داد حریم حرم اهل بیت را بشکند و آتش به خیام نوه رسول خدا بزند؛ اگر مادر در آن روزگار سیلی نخورده بود چه کس به خود اجازه می داد سیلی به صورت دختر بزند؟

,

فاطمیه خط مقدم ماست؛ پس، اگر محسنی بین در و دیوار سقط می شود و مادری بین در و دیوار به مسمار در مجروح می گردد عجیب نخواهد بود که در کربلا، اصغری ذبح شود و پدری زیر سم ستوران له گردد.

,

در فاطمیه بود که غلاف شمشیر پهلوی مادر را شکست و عاشورا بود که عمود آهن سر پسر را شکافت ؛ داغ مادر 18 ساله علی را پیر کرد و فراق جوان 18 ساله ای، حسین  ابن علی را زمین گیر.

,

فاطمیه خط مقدم ماست زیرا غل و زنجیر بستن به دست و پای دختران علی از زمانی کلید خورد که طناب به گردن علی بستند؛ علیِ خیبر شکن را دست بستند و پاره تن نبی را بال و پر شکستند.

,

فاطمیه خط مقدم ماست زیرا  بد عهدی کوفیان  متبلور از بد عهدی اهل سقیفه است و اگر دختر رسول خدا در مدینه مجبور می شود برای دفاع از حریم ولایت خطبه بخواند چرا  نوه رسول خدا در کوفه و شام برای دفاع از حریم امامت خطبه نخواند؟

,

فاطمیه خط مقدم ماست؛ چون مادر ما را در فاطمیه کشتند و داغ او را بر دل ابوتراب گذاشتند؛ راستی می دانستید بر عکس عاشورا که همه دعوتند، در فاطمیه، مادرمان فقط خواص و محارم را دعوت می کند؟

,

کجایند سلمان و مقداد و اباذر، فاطمیه آمده است؛ فضه و اسماء کجایید تا در فراق مادر، زینب را یاری رسانید؛ راستی این روزها بچه های علی چه می کنند؟

,

شاید تحیر بین یاری رساندن به مادر پهلو شکسته و پدر دست بسته، آنان را پیر کرده است.

,

این روزها حسن علیه السلام بیشتر پیر می شود؛ آخر او به چشم خویش دیده است؛ مادر چگونه سیلی خورده است و با هر نفس کشیدن اوست که همنوا با مادر می گردد؛ راستی شاید شعار او نیز همین جمله باشد: « فاطمیه خط مقدم ماست.»

,

حسین علیه السلام و عاشورا غریب است؛ اما فاطمه  و فاطمیه غریب تر از آن است، زیرا سال هاست برای عاشورا کار کرده ایم و فاطمیه را به فراموشی سپرده ایم. باید خط مقدم را تقویت کرد تا عقبه جبهه تقویت شود؛ فاطمیه اگر تثبیت شد دیگر کسی جرأت غصب ندارد، دیگر کسی به خود اجازه نخواهد داد در مقابل ولایت قد علم کند؛ دیگر کسی راه بر دیگری نخواهد بست و در مقابل فرزند، سیلی به صورت مادر نخواهد زد.

,

باید خط مقدم تقویت شود والّا شاهد آن خواهیم بود که اهل خدعه و نیرنگ، اهل حقد و کینه، و جبت و طاغوتیان زمان، دستان ولی  زمان مان  را خواهند بست و در نهایت پس از تصرف خط مقدم، با حضور در عقبه جنگ حسین زمان را به مسلخ عاشورا خواهند کشاند.

,

فاطمیه باید عاشورایی شود تا عاشورا از این زنده تر گردد؛ سیاهی فاطمیه باید سیاهی دل ها را بِزُداید و گریه بر فاطمه می بایست سربازان ِمهدی موعودِ موجود را ، آماده مقابله با یزیدیان سازد.

,

فاطمیه خط مقدم است، سلاح آن احساس و عقلانیت است؛ دو بال که هر دو باهم کبوتر تشیع را به پرواز در خواهند آورد؛ احساس آن زمانی لبریز می گردد که در مقابل جسارت های اهل سقیفه به مادرمان زهرای مرضیه ناله سر می دهیم و اشک می ریزیم و عقلانیتش تبلور دارد در دفاع از ولایت.

,

یادمان باشد گریه بر فاطمه، بدون دفاع از حریم ولایت همانند کبوتری است تک بال که هیچ گاه، به پرواز در نخواهد آمد،  پس مکمل احساس و اشک، عقل است. و عقل در فاطمیه یعنی دفاع از ولایت.

,

فاطمیه خط مقدم ماست؛ بیایید خط مقدم را حفظ نمائیم که عقبه ی آن در گرو حفظ همین خط مقدم است.

,

انتهای پیام/

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه