اخبار داغ

مسئول شبکه خادمین دانش آموزی نخبه کشور:

طرح ویژه خادمی دانش آموزان نخبه در حال انجام است

طرح ویژه خادمی دانش آموزان نخبه در حال انجام است
مسئول شبکه خادمین دانش آموزی نخبه کشور گفت: راهیان نور یک ظرفیت قوی در برابر هجمه های دشمن است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از کوله بار؛ حجت الاسلام جعفری، مسئول شبکه خادمین راهیان نور دآنش آموزی نخبه کشور و مسئول نظارت و بازرسی کمیته خادمین شهدا در گفت و گو با خبرنگار جهاد رسانه ای شهید رهبر اظهار کرد: خادمین شهدا از دانش آموزان قزوین، مازندران و فارس هستند که به مدت سه روز در یادمان فتح المبین با برنامه‌های تربیتی و فرهنگی مشغول به خادمی هستند . همچنین بیش از 80 نفر از خادمین دانش آموز در یادمان طلائیه حضور دارند.

,  شبکه اطلاع رسانی راه دانا , شبکه اطلاع رسانی راه دانا, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,  کوله بار, کوله بار, کوله بار,
 
,
 
,
مسئول شبکه خادمین راهیان نور دانش آموزی نخبه کشور تصریح کرد: برنامه خادمین شهدای دانش آموزی چند سالی است که بر اساس فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر کادر سازی و نخبه پروری در حال انجام است. بر این اساس ما این طرح را برنامه ریزی می کنیم که اتفاقات قشنگ و خوبی در این مناطق افتاده است.
,
 
,
 
,
وی بیان کرد: در سال 1361 در عملیات فتح المبین اتفاقات بزرگی رخ داده است، هم از لحاظ سرزمینی و هم نیروی انسانی که در این مناطق بودند این سبب شده ارتباط خوبی بین این نوجوان ها و جوان ها برقرار شده است. 
,
 
,
 
,
مسئول نظارت و بازرسی کمیته خادمین شهدا خاطرنشان کرد: نوجوان ها در عملیات فتح المبین فتح الفتوحی انجام دادند هم از لحاظ جنگی و چه از لحاظ دلی، به این خاطر که خیلی خود را با خدا نزدیک کردند. دانش آموزان امروزی باید بدانند که در این مکان چه اتفاقی افتاد. 
,
 
,
وی تصریح کرد: هر چند با این همه دشمن که در اطراف ماست دانش آموزان باید بدانند که این امنیت و آرامش امروز چگونه حاصل شده و مدیون 36 هزار دانش آموزی است که جان خود را در دفاع مقدس فدا کردند . 
,
 
,
 
,
حجت الاسلام جعفری با بیان اینکه راهیان نور یک ظرفیت قوی در برابر هجمه های دشمن است، تاکید کرد: باید از این فرصت خوب استفاده کرد، این زمین مقدس باعث می شود که دانش آموز متحول شوند، در برابر جنگ نرم این حرکت راهیان نور را باید تقویت کرد. 
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه