اخبار داغ

مدیر کل اداره کل مطبوعات و خبرگزاری‌ های داخلی:

فعالیت رسانه ها برای مردم سند است/ایجاد ثبات شغلی برای افراد شاغل در رسانه ها

فعالیت رسانه ها برای مردم سند است/ایجاد ثبات شغلی برای افراد شاغل در رسانه ها
مدیر کل اداره کل مطبوعات و خبرگزاری‌ های داخلی گفت: سعی بر این داریم که بحث های مربوط به آموزش نیز در حوزه رسانه ها مورد توجه بیشتری قرار بگیرد زیرا فعالیتی که رسانه ها انجام میدهند برای مردم سند است بنابراین افرادی که در رسانه ها کار انجام می دهند باید از نظر توانمندی های رسانه ای در حد مطلوبی باشند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حسن محرابی مدیر کل اداره کل مطبوعات و خبرگزاری‌ های داخلی در گفتگو با آرمان کرمان  با بیان اینکه در حوزه رسانه اولین اقدام در سیاست گذاری ما کمک و استفاده از توان همه دستگاه ها و مجموعه ها است، گفت: در حوزه سیاست گذاری یک دستگاه به تنهایی نمی تواند در این زمینه کمک کند و در حوزه معاونت مطبوعاتی و اطلاع رسانی هم سعی بر این بود که از پتانسیل حداکثری مجموعه ای که در رسانه های مشغول به فعالیت، استفاده شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, آرمان کرمان,

محرابی ابراز کرد: تأسیس خانه های مطبوعات در سراسر کشور یکی از اقداماتی بود که در سال جاری انجام شد و تا پایان سال 95 انتخابات سراسری تمامی خانه های مطبوعات برگزار خواهد شد.

,

مدیر کل اداره کل مطبوعات و خبرگزاری‌ های داخلی عنوان کرد: در حقیقت خانه های مطبوعات بخش زیادی از فعالیت های رسانه ای را پوشش می دهند و گفتنی است که افراد مربوطه در خانه های مطبوعات می توانند فعالیت های رسانه ای خود را انجام دهند و همچنین می توانند از خدمات تعیین شده برای رسانه ها و امکانات مجموعه های مختلف استفاده کنند اما مهمترین نگرانی ما این بود که خود رسانه ها در فعالیت ها شرکت نداشته باشند که این دغدغه مرتفع شد.

,

محرابی با اشاره به بخش دیگری از فعالیت های این سازمان اظهار کرد: باید برای کسانی که در رسانه مشغول به فعالیت هستند ثبات شغلی ایجاد کنیم با توجه به اینکه اگر رسانه ای به دلیل مشکلات مالی تعطیل و یا قصد کاهش هزینه های خود را داشته باشد، بیشترین ضرر به خبرنگار می رسد.

,

وی افزود:در این راستا با پرداخت بیمه خبرنگاران تلاش بر این داشتیم که مسئولین رسانه ها احساس کنند از نظر مالی مشکل ندارند و برای خبرنگاران خود ثبات شغلی ایجاد کنند و در حقیقت بتوانند فعالیت خود را ادامه دهند.

,

مدیر کل اداره کل مطبوعات و خبرگزاری‌ های داخلی در پایان خاطر نشان کرد: سعی بر این داریم که بحث های مربوط به آموزش نیز در حوزه رسانه ها مورد توجه بیشتری قرار بگیرد زیرا فعالیتی که رسانه ها انجام میدهند برای مردم سند است بنابراین افرادی که در رسانه ها کار انجام می دهند باید از نظر توانمندی های رسانه ای در حد مطلوبی باشند.

,

 

,

انتهای پیام/م

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه