اخبار داغ

آذربایجان‌شرقی در 24 ساعتی که گذشت؛

مرگ دلخراش یک کارگر در جلفا/ آزادی ۲۲ زندانی محکوم مالی توسط خیرین در بناب

مرگ دلخراش یک کارگر در جلفا/ آزادی ۲۲ زندانی محکوم مالی توسط خیرین در بناب
خلاصه‌ای از اخبار مهم شهرستان‌های استان طی 24 ساعت گذشته را می‌خوانید.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛به نقل از آناج،وجود رسانه‌های متعدد و مشغله‌های روزمره موجب می‌شود اکثریت مخاطبان از دست‌یابی به محتوای تمامی پایگاه‌های خبری باز بمانند و به علت تمرکز بیشتر رسانه‌ها بر رویدادهای مرکز استان، از وقوع اتفاقات مهم در سایر شهرستان‌های آذربایجان‌شرقی مطلع نشوند. در همین راستا پایگاه اطلاع رسانی آناج به صورت روزانه اهم اخبار مناطقق مختلف استان را در قالب خبری منتشر می‌کند تا مخاطبان بتوانند با سهولت بیشتری از مطالب رسانه‌های شهرستانی بهره‌مند شوند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, آناج, وجود رسانه‌های متعدد و مشغله‌های روزمره موجب می‌شود اکثریت مخاطبان از دست‌یابی به محتوای تمامی پایگاه‌های خبری باز بمانند و به علت تمرکز بیشتر رسانه‌ها بر رویدادهای مرکز استان، از وقوع اتفاقات مهم در سایر شهرستان‌های آذربایجان‌شرقی مطلع نشوند. در همین راستا پایگاه اطلاع رسانی آناج به صورت روزانه اهم اخبار مناطقق مختلف استان را در قالب خبری منتشر می‌کند تا مخاطبان بتوانند با سهولت بیشتری از مطالب رسانه‌های شهرستانی بهره‌مند شوند.,

در ادامه مطالب سایت‌های خبری شهرستان‌های استان را می‌بینیم:

,

اینترنت 4G و LTE در ورزقان راه اندازی شد

, اینترنت 4G و LTE در ورزقان راه اندازی شد, اینترنت 4G,  ,  , و,  LTE ,  LTE , در ورزقان راه اندازی شد,

آوای ورزقان از راه اندازی اینترنت 3G، 4G و LTE در شهرستان ورزقان خبر داد.

, آوای ورزقان,  LTE , .,

رئیس اداره مخابرات شهرستان ورزقان در این باره گفت: از هفته گذشته عملیات نصب و راه اندازی تجهیزات جدید مخابراتی در شهر ورزقان با اعتباری بالغ بر ۵ میلیارد ریال آغاز شده بود که تا چند روز دیگر به طور کامل تکمیل می شود.

, .,

از بیمارستان دولتی تا مدرسه غیر دولتی

, از بیمارستان دولتی تا مدرسه غیر دولتی, از بیمارستان دولتی تا مدرسه غیر دولتی,

پایگاه خبری اهر وصال در گزارشی نوشت: حدود بیست سال پیش تصمیم بر این شد بیمارستان جدیدی در اهر احداث شود و مردم  اهر و منطقه از اینکه شهرشان مجهز به دو بیمارستان می شود ابراز خرسندی و خوشحالی می کردند. اما غافل از اینکه برنامه ای برای بیمارستان قدیم در نظر گرفته نشده بود. مدت ها بیمارستان قدیم راکد و بلااستفاده ماند و پس از چندی به مراکز آموزشی مانند دانشگاه پیام نور یا مدارس غیر دولتی تبدیل شد.

, پایگاه خبری اهر وصال, .,

کاهش ۶۱ درصدی بیماری تب مالت در جمعیت انسانی شهرستان اسکو

, کاهش ۶۱ درصدی بیماری تب مالت در جمعیت انسانی شهرستان اسکو, کاهش ۶۱ درصدی بیماری تب مالت در جمعیت انسانی شهرستان اسکو,

پایگاه خبری اوشکایا به نقل از محمد راسخی رئیس اداره دامپزشکی شهرستان اسکو اعلام کرد ۶۱ درصد بیماری تب مالت در  جمعیت انسانی در این شهرستان کاهش یافته است. همچنین از برگزاری دوره های کلاس آموزشی با موضوع بیماری آنفلوانزای فوق حاد پرندگان و بیماری تب مالت در راستای مبارزه با بیماری های مشترک بین انسان و دام  نیز خبر داد.

, پایگاه خبری اوشکایا,

کشف 848 بطری انواع مشروبات الکلی خارجی از 2 خودروی سواری در آزاد راه تبریز - زنجان

, کشف 848 بطری انواع مشروبات الکلی خارجی از 2 خودروی سواری در آزاد راه تبریز - زنجان, کشف 848 بطری انواع مشروبات الکلی خارجی از 2 خودروی سواری در آزاد راه تبریز - زنجان,

به گزارش آناج دادستان عمومی و انقلاب چاراویماق گفت: از دو خودروی سواری در آزاد راه تبریز - ۱۸ گرم شیشه و ٤٢گرم تریاک و تعداد ۸۴۸ بطری انواع مشروبات الکلی خارجی کشف و ضبط شد.

, به گزارش آناج,  , .,

این محموله‌ها از کردستان به تهران در حال حرکت بودند که در گلوگاه چاراویماق متوقف شدند.

, .,

آزادی ۲۲ زندانی محکوم مالی توسط خیرین در بناب/ ضرورت همکاری خیرین و مردم عزیز با انجمن حمایت از زندانیان

, آزادی ۲۲ زندانی محکوم مالی توسط خیرین در بناب/ ضرورت همکاری خیرین و مردم عزیز با انجمن حمایت از زندانیان, آزادی ۲۲ زندانی محکوم مالی توسط خیرین در بناب/ ضرورت همکاری خیرین و مردم عزیز با انجمن حمایت از زندانیان,

پایگاه خبری انعکاس بناب با اشاره به خدمات ارائه شده به زندانیان و خانواده های آنها از آزادی ۲۲ نفر از زندانیان محکوم مالی طی سال 95 با کمک خیرین خبر داد و نوشت طی سال جاری به ۵۲۰ خانواده تحت حمایت انجمن، سبد کالا هر کدام به ارزش ۸۲۴۴ هزار ریال اهداء شده است.

, پایگاه خبری انعکاس بناب, .,

پرداخت بیش از ۲۱ میلیارد ریال تسهیلات اشتغالزائی/ ۱۵۰۰ مورد بازدید از طرح های اشتغال مددجویان/ برگزاری جشن نیکوکاری از ۱۸ اسفند و به مدت سه روز

, پرداخت بیش از ۲۱ میلیارد ریال تسهیلات اشتغالزائی/ ۱۵۰۰ مورد بازدید از طرح های اشتغال مددجویان/ برگزاری جشن نیکوکاری از ۱۸ اسفند و به مدت سه روز, پرداخت بیش از ۲۱ میلیارد ریال تسهیلات اشتغالزائی/ ۱۵۰۰ مورد بازدید از طرح های اشتغال مددجویان/ برگزاری جشن نیکوکاری از ۱۸ اسفند و به مدت سه روز,

پیک هشترود به نقل از مسلم رضایی مدیر کمیته امداد شهرستان هشترود با اشاره به پرداخت تسهیلات اشتغالزایی افزود: ۲۱ میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال تسهیلات پرداختی اشتغال درسال جاری، ۱۷ میلیارد ریال از محل اعتبارات قرض الحسنه بانک های عامل و مبلغ چهار میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال از اعتبارات منابع داخلی امداد جهت ایجاد اشتغال برای ۱۵۷ مددجوی تحت حمایت پرداخت شده است.

, پیک هشترود ,

مرگ دلخراش یک کارگر در جلفا

, مرگ دلخراش یک کارگر در جلفا, مرگ دلخراش یک کارگر در جلفا,

جلفا نیوز از مرگ دلخراش کارگر ۵۶ ساله جلفایی خبر داد ونوشت: به دنبال اعلام خبر مبنی بر گیر کردن یک کارگر جلفایی در بالابر ساختمان در حال احداث، تیم های امداد و نجات بلافاصله به محل حادثه اعزام شدند. علی رغم تلاش های نجاتگران متاسفانه عملیات رهاسازی ناموفق و به علت شدت جراحات و فشار وارده شخص حادثه دیده جان باخت.

, جلفا نیوز , ., .,

تیم کشتی هریس قهرمان مسابقات چهارجانبه شد

, تیم کشتی هریس قهرمان مسابقات چهارجانبه شد, تیم کشتی هریس قهرمان مسابقات چهارجانبه شد,

پایگاه خبری هریس پویا از کسب مقام اول مسابقات کشتی چهار جانبه خبر داد.در این راستا اصغر رجبی آذر رییس هیئت کشتی  اعلام کرد سعی ما بر آن است که این مسابقات و هیئت کشتی در تمامی شهرهای هریس دایر شود تا بتوانیم سطح توان کشتی در شهرستان هریس را افزایش بدیم و از استعدادهای شهر در مسابقات استانی و کشوری بهره ببریم.

, پایگاه خبری هریس پویا, .,

اختصاص بخشی ار حقوق ماهیانه کارکنان سازمان تأمین اجتماعی آذرشهر به جبهه مقاومت

, اختصاص بخشی ار حقوق ماهیانه کارکنان سازمان تأمین اجتماعی آذرشهر به جبهه مقاومت, اختصاص بخشی ار حقوق ماهیانه کارکنان سازمان تأمین اجتماعی آذرشهر به جبهه مقاومت,

پایگاه خبری توفارقان از اقدام خداپسندانه‌ی کارکنان سازمان تأمین اجتماعی شهرستان آذرشهر خبر داد، بنا به درخواست کتبی  کارمندان سازمان تأمین اجتماعی آذرشهر هرماه مبلغی از حقوق ماهیانه خود را به جبهه مقاومت اختصاص داده‌اند.

, پایگاه خبری توفارقان]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه