اخبار داغ

صادق زیباکلام در دانشگاه شهید مدنی آذربایجان؛

آذری‌ها در اقلیت هستند/ امام به فکر تشکیل حکومتی بر پایه ولایت فقیه نبود

آذری‌ها در اقلیت هستند/ امام به فکر تشکیل حکومتی بر پایه ولایت فقیه نبود
سخنان تامل‌برانگیز و تحریف خط انقلاب توسط فعال سیاسی اصلاح‌طلب موجب شد دانشگاه شهید مدنی آذربایجان دقایقی به تشنج بکشد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛به نقل از آناج، صادق زیباکلام دیروز میهمان دانشجویان دانشگاه مدنی آذربایجان بود که در ابتدای سخنان خود به دفاع از امثال مهدی بازرگان پرداخت و از شخصیت‌هایی که در فتنه 88 نقش موثری داشتند دفاع کرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, آناج,

وی با اشاره به اهداف انقلاب اسلامی، مدعی شد: از اول هم قرار نبود انقلاب آمریکا و اسرائیل‌ستیز باشد و امام خمینی(ره) قبل از سال 57 به فکر تشکیل حکومت برپایه ولایت فقیه نبود.

,

این استاد دانشگاه آذری زبان‌ها را اقلیت خواند که این اظهارات او با واکنش حاضرین روبرو شد و هنگامی که دانشجویان به خاطر سخنان تامل‌برانگیز زیباکلام فریاد مرگ بر آمریکا سر دادند، او خطاب به حضار گفت: «عرضه ندارید یک ساعت مخالف خود را تحمل کنید»

,

وی در مواجهه با پلاکاردهای اعتراض‌آمیز دانشجویان، حرکت آن‌ها را مضحک دانست و هنگامی که نوبت به نطق دانشجویان طیف مونث رسید، زیباکلام سالن را ترک کرد و دانشجویان با فریاد مرگ بر آمریکا او را بدرقه کردند.

,

گفتنی است؛ این مراسم خالی از حاشیه و درگیری نبود و طرفداران تفکرِ زیباکلام که علی‌الاصول از اعضاء انجمن اسلامی به حساب می‌آیند به سمت منتقدان حمله‌ور شدند.

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه