اخبار داغ

برگزاری کمیسیون وحدت اقوام و عشایر در چهارمحال و بختیاری+تصاویر

برگزاری کمیسیون وحدت اقوام و عشایر در چهارمحال و بختیاری+تصاویر
این کمیسیون موضوع ایجاد انس و مودت بیشتر بین اقوام و عشایر در سپاه حضرت قمربنی هاشم(ع) چهارمحال و بختیاری برگزار شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از بسیج عشایری چهارمحال و بختیاری؛ کمیسیون وحدت اقوام و عشایر با حضور "سردار اکبری" فرمانده سپاه استان، فرمانده ناحیه بسیج عشایری استان و سایر اعضای کمسیون و با موضوع ایجاد انس و مودت بیشتر بین اقوام و عشایر استان در سپاه حضرت قمربنی هاشم(ع)استان چهارمحال و بختیاری برگزار شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, بسیج عشایری,

در این کمیسیون ابتدا فرمانده ناحیه بسیج عشایری استان به عنوان دبیر کمسیون وحدت اقوام و عشایر مطالبی را پیرامون آمار و وضعیت عشایر استان در حوزه های اقتصادی، اجتماعی و سیاسی مطرح نموده و در ادامه هر کدام از اعضاء نقطه نظرات و پیشنهادات خود را در خصوص موارد و مشکلات موجود در مناطق عشایری و بین عشایر استان و چگونگی جذب و سازماندهی عشایر و ایجاد انس و وحدت بیشتر بین آنها مطرح کردند.

,

در پایان نیز فرمانده سپاه حضرت قمربنی هاشم(ع) ضمن خیرمقدم به اعضاء کمیسیون و تقدیر و تشکر از دبیر کمسیون به جهت برگزاری این برنامه، مواردی را در خصوص بیانات امام و رهبر معظم انقلاب در خصوص عشایر کشور و لزوم توجه بیشتر سپاه و بسیج به این قشر از جامعه به عنوان یک ظرفیت و پتانسیل مناسب از لحاظ اقتصادی، امنیتی و ... برای کشور بیان کرد و بهترین راهکار در این رابطه را حضور مسئولین و فرماندهان در بین عشایر و خدمتگذاری صادقانه به آنها دانست.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه