اخبار داغ

امام جمعه موقت بردسکن:

انتخابات ۹۶ ملت ایران، انتخاب افراد شجاع و انقلابی است /آشتی ملی توطئه جدید فتنه‌گران است

انتخابات ۹۶ ملت ایران، انتخاب افراد شجاع و انقلابی است /آشتی ملی توطئه جدید فتنه‌گران است
امام جمعه موقت بردسکن گفت: کسانی که پروژۀ آشتی ملی را مطرح کردند همان تفاله‌های سران فتنۀ ۸۸ هستند و مردم آگاهند مادامی که در مسیر ولایت حرکت کنیم هیچ قدرتی نمی‌تواند در برابر ایران اسلامی قد علم کند؛ در انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای شهر و روستاها هم ملت ایران مجددا به صحنه می‌آیند و به افرادی شجاع و انقلابی رأی می‌دهند که از مکتب شهید و شهادت درس گرفته‌اند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح بردسکن، شب گذشته یادوارۀ سردار شهید مهدی ذاکری خمی و همرزمانش در روستای کوهپایه‌ای خمی از توابع بخش مرکزی بردسکن با همکاری ناحیۀ مقاومت بسیج سپاه و حوزۀ مقاومت بسیج قمر بنی هاشم (ع) شهرستان در تکیه حسینی روستا برگزار شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح بردسکن,

در این مراسم حجت‌الاسلام محرم مصوری، امام جمعه موقت بردسکن با اشاره به مقام والای شهدا و تسلیت ایام شهادت حضرت زهرا (ص) اظهار داشت: شهدا با تقدیم بهترین سرمایه خود در راه دفاع از دین اسلام و ولایت گام برداشتند و در واقع قهرمانان واقعی جامعه هستند.

,

وی شهادت فی سیبل‌الله را بالاترین مقام و درجه شهادت عنوان کرد و گفت: شهدا با خدا معامله کردند و در نزد خدا ارتزاق می‌شوند چرا که بهترین گزینه را انتخاب کردند و امروز وظیفۀ ماست که را ه این عزیزان را ادامه دهیم.

,

حجت‌الاسلام مصوری با بیان اینکه شهدا در مقابل گلوله ها و ترفندهای دشمنان اسلام سینه سپر کردند و عزت و آبروی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را مدیونشان هستیم ابراز کرد: امروز اگر دشمنان جرأت حمله به کشورمان را ندارند و ایران اسلامی در برابر ترفندهای دشمنان پشت خم نمی‌کند به برکت خون شهدا است. 

,

وی گفت: حضرت زهرا(س) در دفاع از حریم امامت و ولایت به شهادت رسیدند و آنچه که امروز نظام را بیمه کرده است خون مطهر شهدا و پیروی از ولایت فقیه است و تا مادامی که سرباز واقعی ولایت فقیه و در مسیر و خط ولایت و شهدا حرکت کنیم هیچ قدرتی نمی تواند در برابر ایران اسلامی قد علم کند.

,

امام جمعه موقت بردسکن به مطرح کردن پروژه آشتی ملی توسط عده‎ای در داخل کشور اشاره کرد و گفت: این عده انگشت شمار از تفاله های سران فتنه هستند و مردم با حضور پرشور و گسترده خود در راهپیمایی یوم الله 22 بهمن این مهم را به اثبات رساندند که عاشق نظام و مقام معظم رهبری هستند.

,

وی با بیان اینکه مردم با سران فتنه قهرند عنوان کرد: ملت ایران در همه صحنه ها دلبستگی خود را به انقلاب و ولایت اعلام کرده‌اند و در انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای شهر و روستاها مجددا به صحنه خواهند آمد و با انتخاب افراد اصلح وفاداری خود را به نظام  ابراز می‌کنند.

,

حجت‌الاسلام  مصوری گفت: مردم امروز به رئیس جمهور و مسئولانی شجاع و انقلابی نیاز دارند که از مکتب شهید و شهادت درس گرفته باشند؛ کسانی که در زمان انتخابات شعار می‌دادند که آمار حقیقی و ملاک حقیقی جیب مردم است کجایند؟! چرا امروز به فکر معیشت و اقتصاد مردم نیستند.

,

وی ابراز داشت: 11 ماه از سال گذشت آقایان بیایند گزارش دهند که در حوزه اقتصاد مقاومتی چه اقدام و عملی انجام داده‌اند و  به کدام یک از شعارهای تبلیغاتی خود عمل کرده‌اند؛ بداخلاقی های سیاسی برخی از مدیران کشور ناشی از این است که از یاد شهدا غافل شده‌اند و این بداخلاقی‌ها باعث بی اعتمادی و دلخوری مردم شده است.

,

امام جمعه موقت بردسکن با اشاره به اینکه رسانه‌ای کردن بداخلاقی‌های سیاسی کار درستی نیست و با این کار فقط دل مقام معظم رهبری و مردم را می آزارند اظهارداشت: کسانی که اموال بیت المال را اختلاس و حقوق های نجومی را دریافت می‌کنند در مکتب شهید و شهادت بزرگ نشده‌اند و از جیب مردم خبر ندارند.

,

وی عنوان کرد: کسانی که به انقلاب و نظام خیانت می‌کنند به سرنوشت کسانی گرفتار می‌شوند که با لباس زنانه از کشور فرار کردند و هیچ محبوبیتی در بین مردم ندارند.

,

وی گفت: امروز مردم به مسئولانی نیاز دارند که از جنس مردم و درد آشنا  و دلسوز انقلاب باشند نه اینکه در روستاهای منطقه کوهپایه بردسکن که هیچ در آمدی ندارند فقط با یارانه اندک خود   زندگی می‌کنند که اگر یارانه آنها قطع شود زندگی آنها مختل می شود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه