اخبار داغ

زخم کهنه سرباز زد:

ادامه سریال پتک با قتلی دیگر در رامهرمز/دادستان:با عاملین این اقدام برخورد کرده و به هیچ وجه کوتاه نخواهیم آمد

ادامه سریال پتک با قتلی دیگر در رامهرمز/دادستان:با عاملین این اقدام برخورد کرده و به هیچ وجه کوتاه نخواهیم آمد
در ادامه اختلافات و درگیری های طایفه ای در پتک مرد ۴۸ ساله رامهرمزی به ضرب گلوله به قتل رسید.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از رامهرمزنیوز، در ادامه درگیری های طایفه ای منطقه پتک باغملک که از شهریورماه سال گذشته بین دو طایفه محمدی و محمدموسایی بوجود آمده بود شب گذشته در شهرستان رامهرمز مرد 48 ساله ای به ضرب گلوله ای به قتل رسید.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, رامهرمزنیوز,


در همین خصوص دادستان رامهرمز در گفتگو با رامهرمزنیوز ضمن تایید خبر قتل یکی از شهروندان رامهرمزی، اظهار کرد: اعضای شورای تامین تشکیل جلسه داده اند و همگی بر این نکته که باید با عاملین این اقدام برخورد شود تاکید دارند و از اولین لحظات وقوع قتل این دادستانی دستورات لازم را به بازپرس پرونده و نیروهای انتظامی داده و با مسولین استان جهت تامین نیروی کافی نیز هماهنگ شده است.

,
,


علیرضا قاسمی نژاد افزود: با توجه به اینکه هیات محترم صلح از ابتدای وقوع این نزاع برای برقراری صلح ماموریت یافته و زحمات فراوانی متحل شده مجددا جهت دعوت به آرامش طرفین مامور شده اند.

,
,

 

,

دادستان رامهرمز

, دادستان رامهرمز,


وی در پایان تصریح کرد: ضمن دعوت طرفین درگیر به آرامش به همه مردم عزیز و شریف رامهرمز اطمینان خواهیم داد که با شدت و جدیت با اخلالگران نظم و امنیت شهرستان برخورد کرده و به هیچ وجه از این افراد کوتاه نخواهیم آمد.
 

گفتنی است : طی چند ماه اخیر ۱۴ نفر در این درگیری طایفه ای به کام مرگ رفتند و چند صد نفر نیز راهی زندان ها و تبعید به استانهای دیگر شدند و جلسات متعددی با حضور ائمه جمعه ، سادات منطقه ، ریش سفیدان طوایف مختلف ، نیروهای نظامی و انتظامی استان و شهرستان ، قضات و سایر نخبگان استان در منطقه برگزار گردید که متاسفانه باز مشاهده می شود هنوز آتش این کینه خاموش نشده و هر از چندگاهی دوباره این اختلافات از سر گرفته می شود.

,
,
,
,
,

 

,

انتهای خبر/

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه