اخبار داغ

نماینده مردم ساری و میاندورد در مجلس:

طرح تأمین امنیت سخنرانان از سوی جناح‌های مختلف مطرح شد

طرح تأمین امنیت سخنرانان از سوی جناح‌های مختلف مطرح شد
نماینده مردم ساری و میاندورد در مجلس در ارتباط با طرح دو فوریتی فراکسیون امید با عنوان طرح امنیت سخنران مراسم، گفت: نمایندگان از جناح مختلف این پیشنهاد را ارائه کردند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا، علی‌اصغر یوسف‌نژاد در گفت‎وگو با بلاغ، در ارتباط با طرح دو فوریتی فراکسیون امید با عنوان طرح امنیت سخنران مراسم، اظهار کرد: نمایندگان از جناح مختلف این پیشنهاد را ارائه کردند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, بلاغ,

وی تصریح کرد: این طرح هم یک نظریه است، با تعدادی از امضای وارد شده و نظر مجلس است که به این پیشنهاد رأی دهند یا آن را رد کنند.

عضو هیأت رئیسه مجلس شورای اسلامی در پاسخ به سؤالی که آیا ارائه این طرح مناسب است، گفت: به هر حال یک نظریه است، این موضوع در صحن علنی مورد بررسی قرار گرفته، نظرات یا پیشنهاداتی مطرح می‌شود و یا حتی ممکن است این طرح مورد پذیرش مجلس قرار نگیرد.

وی با اعلام اینکه نظریه تعدادی از افراد قابل احترام است، اضافه کرد: ممکن است مجلس به این طرح رأی ندهد و اشکالی ندارد و شاید هم مجلس به این طرح رأی داده و اصلاحاتی انجام شود.

یوسف‌نژاد در پاسخ به این سؤال که آیا مطرح کردن این موضوع جای اشکال دارد یا خیر از نظر شما، یادآور شد: این یک پیشنهاد است و باید به پیشنهادات احترام گذاشت.

وی در پاسخ به اصرار خبرنگاری که نظر شما در ارتباط با این طرح چیست، بیان کرد: در سال جاری مجلس برای بررسی این طرح فرصتی ندارد ولی یک نظریه است، باید استدلال‌ها را دریافت کرده و نظر موافقان و مخالفان را دریافت کنیم و در نهایت صحن مجلس است که در ارتباط با آن نظر نهایی را ارائه می‎کند.
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه