اخبار داغ

مدیر کمیته امداد میناب :

پرداخت 380 فقره جهیزیه به زوج های جوان مینابی

پرداخت 380 فقره جهیزیه به زوج های جوان مینابی
مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) میناب از پرداخت 380 فقره جهیزیه کالایی به ارزش11 میلیارد و 483 میلیون ریال به زوج های جوان تحت حمایت در میناب خبرداد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمود جاودان مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان میناب در گفتگو با میناب جنوب گفت: در راستای حمایت از مددجویان و ترویج فرهنگ ازدواج آسان بین آنها خدمات متعددی ارائه می‌شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, میناب جنوب ,

مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) میناب افزود: کمیته امداد برای کمک به امر ازدواج جوانان تحت حمایت از کمک‌های خیرین بهره گرفته و در این راستا بیش از 380 فقره جهیزیه کالایی به زوج های جوان تحت پوشش این نهاد واگذار شده است.

,

به گفته مدیر کیمته امداد امام خمینی(ره) میناب ارزش ریالی جهیزیه کالایی 11 میلیارد و 483 میلیون ریال بوده است.

,

جاودان یکی از اهداف و اولویت های این نهاد  را ترویج و گسترش فرهنگ اصیل اسلامی در برپائی ازدواجهای آسان،کم هزینه و پایدار است عنوان کرد و بیان داشت: تا پایان سال جاری بیش از 500 فقره جهیزیه کالایی 2 میلیون تومانی به زوج های جوان پشت صف دریافت جهیزیه پرداخت می شود.

,

 مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) میناب خاطر نشان کرد: جهیزیه کالایی شامل،یخچال فریزر، اجاق گاز، فرش، پتو، سرویس چینی، جاروبرقی، سرویس قابلمه، لباسشویی دوقلو، اتوبخار، کتری،تلویزیون، پنکه، کالای خواب،و دیگر ملزومات خانگی اهدا با حمایت خیرین و همکاری سپاه به زوج های جوان  پرداخت شده است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه