اخبار داغ

انتشار کتاب «مدیریت انرژی بیوسیستم» جهاددانشگاهی اردبیل

انتشار کتاب «مدیریت انرژی بیوسیستم» جهاددانشگاهی اردبیل
به همت انتشارات جهاددانشگاهی استان اردبیل، کتاب تخصصی «مدیریت انرژی بیوسیستم» تألیف دکتر سیامک غریبی اصل، عضو هیئت علمی دانشگاه آزاد واحد اردبیل در 120 صفحه منتشر شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از آذرسلام، مهران محمدی گفت: این کتاب برای اولین بار به زبان فارسی منتشر و در آن تلاش شده موضوع انرژی‌های زیستی را به صورت علمی و عملی مورد بحث قرار گیرد ضمن اینکه در زبان انگلیسی نیز کتابی با چنین فرمت و فصل‌بندی تدوین نشده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, آذرسلام,

مدیرمسئول انتشارات جهاددانشگاهی استان اردبیل با بیان اینکه کتاب حاضر بستری از موضوعات و مباحث جدید در حوزه انرژی بیولوژیکی برای محققین و پژوهشگران ایجاد می‌کند خاطرنشان کرد: با توجه به اهمیت موضوع و تحت تأثیر قرارگرفتن روند توسعه کشور در صورت عدم برنامه‌ریزی و پیش‌بینی‌های لازم در این حوزه که علاوه بر صدمات انرژیکی و اقتصادی منجر به ایجاد مشکلات در فرآیندهای زیست محیطی نیز خواهد گردید، مدیریت مصرف انرژی به منظور بالا بردن بازده و بهره‌وری انرژی در فصل اول کتاب گنجانده شده است.

,

محمدی اذعان داشت: به منظور تعیین میزان تطابق واحدهای تولیدی و صنایع وابسته به محیط‌های بیوسیستم با استانداردهای تدوین شده و تأیید رعایت معیارهای مصرف انرژی، فرآیند بازرسی انرژی طبق روند استاندارد می‌بایست به صورت سالیانه، انجام پذیرد، از این رو فصل دوم این کتاب اختصاص به اصول و روش های ممیزی انرژی دارد.

,

وی تصریح کرد: فصل سوم کتاب با ارائه راهکارهای علمی و عملی در فاکتورهای موثر و مهم بهره‌وری و بهینه‌سازی مصرف انرژی در محیط‌های بیوسیستم تحت عنوان بهینه‌سازی مصرف انرژی در سیستم های انرژی خواه تدوین گردیده است.

,

گفتنی است کتاب تخصصی «مدیریت انرژی بیوسیستم» به قیمت120 هزار ریال از کتابفروشی جهاددانشگاهی اردبیل واقع در انتهای خیابان دانشگاه قابل تهیه است.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه