اخبار داغ

مسئول اردویی سپاه ناحیه لردگان خبر داد/

اعزام 300 نفر از دانش آموزان لردگان به اردوی راهیان نور

اعزام 300 نفر از دانش آموزان لردگان به اردوی راهیان نور
مسئول اردویی سپاه ناحیه لردگان گفت: هدف از اردوی راهیان نور ترویج فرهنگ ایثار و شهادت است و گفت: هشت سال دفاع مقدس تاریخی غرورآفرین و جاویدان برای ملت انقلابی ایران است که باید آن را از نزدیک دید، با تمام وجود درک و دوباره با آن زندگی کرد و اردوهای نور راه مناسبی برای زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهیدان است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ اصغر انگارده، مسئول اردویی سپاه ناحیه لردگان در هفتمین مرحله اعزام راهیان نور شهرستان لردگان در گفت و گو با خبرنگار سلام لردگان، هدف از برگزاری اردوی راهیان نور را انتقال فرهنگ ایثار و شهادت به نسل جوان دانست و گفت: اردوهای راهیان نور از راه های مقابله با جنگ نرم دشمن است و به این وسیله می توان تاریخ حماسه و شهادت را به نحو شایسته ای به نسل جوان انتقال داد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, خ, برنگار سلام لردگان,
وی، با اشاره به این سخن از مقام معظم رهبری که می فرمایند: « یاد و خاطره شهدا باید زنده نگه داشته شود.» افزود: هشت سال دفاع مقدس تاریخی غرورآفرین و جاویدان برای ملت انقلابی ایران است که باید آن را از نزدیک دید، با تمام وجود درک و دوباره با آن زندگی کرد و اردوهای نور راه مناسبی برای زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهیدان است.

اسدالله بابامیر، رییس اداره آموزش و پرورش لردگان نیز در جمع دانش آموزان اعزامی به مشهد شهدای شلمچه گفت: جوانان ما باید از شهدا مدد بگیرند و به پیشرفت کشور کمک کنند.

بامیری در پایان گفت: 300 نفر از دانش آموزان شهر لردگان در قالب هفت دستگاه اتوبوس تحت عنوان کاروان راهیان نور به مناطق عملیاتی جنوب کشور اعزام می‎شوند، و از مناطق عملیاتی اروندکنار، فتح المبین، طلائیه، شلمچه و ودیگر مناطق عملیاتی جنوب کشور بازدید می کنند.
,
,
,
,
,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه