اخبار داغ

یادداشت/

چه طیفی در خوزستان جزء دلواپسان حقیقی دولت هستند

چه طیفی در خوزستان جزء دلواپسان حقیقی دولت هستند
دلواپسان حقیقی همان طیفی هستند که پس از دهن کجی ها متعدد دولت به خوزستانی ها امروز در راستای بزک چهره تدبیر در خوزستان حتی حاضرند بر حق مردم خوزستان پا بگذارند هرچند با وجود شواهد ملموس در خوزستان این تلاش دلواپسان برابر آب در هاون کوبیدن است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از اهواز نوین، اصلاح طلبان خوزستانی تا روزهای گذشته ساری را اصلاح طلب تراز اول سبد اصلاحات عنوان میکردند و در برابر کوچکتربن انتقادی به امثال وی مانند اسپند روی آتش تحمل نداشتند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, اهواز نوین,

حال با بیان انتقادات و حقایق محیط زیست خوزستان در برابر ابتکار ؛ وی را مایه ننگ اصلاحات عنوان کرده و با ادبیات های متعدد درصدد تخریب یا توجیه وی بر آمدند.

,

هرچند همه می دانیم ساری از جانب یک نماینده اصلاح طلب سخن نگفت بلکه وی صدای مردم خوزستان بود که دیگر کاسه صبرشان از شنیدن دروغ های متعدد دولت یازدهم لبریز شده بود.

,

حال دلواپسان حقیقی که دلواپس تر از هر دلواپسی نگران سرنوشت دولت تدبیر در انتخابات هستند درصددند تا از هرطریق ممکن از جمله فحاشی و تهدید منتقدین اعتراض این نماینده سبد اصلاحات به دولت ظاهرا تدبیر را با حواشی رسانه ای مدیریت کنند.

,

ولی به صراحت باید گفت زهی خیال باطل مردم خوزستان مدتهاست بیدار شده اند و فرق بین فریب ؛اجحاف و توجه دولت را به معنای کامل درک می کنند.

,

لذا دلواپسان حقیقی همان طیفی هستند که پس از دهن کجی ها متعدد دولت به خوزستانی ها امروز در راستای بزک چهره تدبیر در خوزستان حتی حاضرند بر حق مردم خوزستان پا بگذارند هرچند با وجود شواهد ملموس در خوزستان این تلاش دلواپسان برابر آب در هاون کوبیدن است.

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه