اخبار داغ

مدیرکل راه و ترابری استان سمنان:

تقاطع غیر همسطح درجزین تا پایان سال به بهره برداری می رسد

تقاطع غیر همسطح درجزین تا پایان سال به بهره برداری می رسد
مدیرکل راه و ترابری استان سمنان از بهره برداری تقاطع غیر همسطح درجزین تا پایان سال جاری خبر داد و گفت: در ایام نوروز این تقاطع مهیای عبور خودرو ها و مسافران نوروزی خواهد شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سید عبدالمجید نژاد صفوی مدیرکل راه و ترابری استان سمنان در گفتگو با خبرنگار نیزوا،  گفت: پروژه تقاطع غیر همسطح درجزین مراحل پایانی کار خود را می گذراند و تا به امروز بیش از 95 درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, نیزوا,

وی با بیان اینکه در طی چند روز اخیر عملیات آسفالت ریزی این تقاطع در حال انجام است، ادامه داد: با پایان کار آسفالت ریزی در هر دو لاین این تقاطع، عملیات روشنایی، زیباسازی و گاردریل نیز انجام می گیرد.

,

مدیرکل راه و ترابری استان سمنانمیزان اعتبار کل این پروژه را 6 میلیارد و 500 میلیون تومان از محل اعتبارات ملیعنوان کرد و افزود: طول کل این تقاطع از نقطه شروع تا پایانش 900 متر است.

,

نژاد صفویب یان کرد: زیر گذر این پل که همسطح جاده اصلی سمنان- مهدیشهر می باشد، دور برگردان مسیر دسترسی از درجزین به مهدیشهر و سمنان به درجزین است که کار آسفالت ریزی و آماده سازی آن نیز همزمان با خود پل انجام خواهد شد.

,

وی تصریح کرد: برای استفاده بهتر مسافران نوروزی از جاده سمنان- مهدیشهر، این تقاطع با حضور مسئولین محلی تا پایان امسال بهره برداری خواهد شد اما ممکن است افتتاح رسمی این تقاطع با حضور وزیر راه اوایل سال 96 صورت گیرد.

,

به گزارش نیزوا، تقاطع غیر همسطح درجزین از مصوبات هیئت دولتدهم بود که تابستان سال 89 با حضور مسئولین محلی و استانی کلنگ آن بر زمین خورد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه