اخبار داغ

رهاسازی دو قو و یک عقاب در پارک ملی بوجاق +عکس

رهاسازی دو قو  و یک عقاب در پارک ملی بوجاق +عکس
رئیس اداره محیط‌زیست آستانه‌اشرفیه از رهاسازی دو قوی فریادکش و یک عقاب در پارک ملی بوجاق خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ ابراهیم غلامی در گفتگو با پایگاه اطلاع‌رسانی آستان‌خبر؛ با اعلام این خبر اظهار داشت: بر اساس گزارش‌های مردمی دو قطعه قوی فریادکش در یکی از منازل شخصی نگهداری می‌شد که پس از اطلاع و با هماهنگی دستگاه قضا، پس از دریافت حکم ورود این دو قطعه قو به اداره محیط‌زیست آستانه‌اشرفیه منتقل شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, آستان‌خبر,

وی با اشاره به اینکه این قوها به دلیل حضور در منزل شخصی با محیط آداپته شده بودند گفت: پس از تغذیه، این دو قوی فریادکش در منطقه پارک ملی بوجاق کیاشهر رهاسازی و به دامن طبیعت بازگشتند.

,

, , , ,

رئیس اداره محیط‌زیست آستانه‌اشرفیه همچنین  از رهاسازی یک عقاب خالدار بزرگ در منطقه بوجاق کیاشهر خبر داد و افزود: این عقاب توسط یکی از دوستداران محیط‌زیست به اداره محیط‌زیست شهرستان تحویل داده شد که پس از تغذیه و بازگرداندن توان پرواز این عقاب نیز به دامان طبیعت بازگشت.

,

غلامی  افزود: با توجه به شیوع آنفلوانزای فوق حاد پرندگان در استان گیلان از کلیه هم استانی‌ها و ساکنین مناطق حاشیه تالاب‌ها و آبگیرها درخواست می‌شود در صورت مشاهده هرگونه تلفات و مرگ‌ومیر وحوش بخصوص پرندگان وحشی سریعاً با نزدیک‌ترین پاسگاه یا اداره محیط‌زیست شهرستان تماس گرفته و از نزدیک شدن و لمس لاشه پرندگان به‌شدت خودداری کنند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه