اخبار داغ

خادمین حرمین غرق در فساد؛

هزینه های میلیارد دلاری تفریحات شاهزاده های سعودی از کجا تامین می شود؟

هزینه های میلیارد دلاری تفریحات شاهزاده های سعودی از کجا تامین می شود؟
هزینه های بیش از ۱۰۰ خودرو برای انتقال هیأت سعودی و شاهزادگان و اعضای هیأت وزیران عربستان در مالزی از کجا تامین می شود؟
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سنت نیوز؛ از ابتدای تاسیس کشورسعودی پادشاهان این کشور خود را به عنوان خادم الحرمین الشریفین در مدینه منوره و مکه مکرمه به ملت های جهان شناساندند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سنت نیوز,

اما پس از چندی تصاویر میگساری و طرب خاندان سعودی موجب رونق رسانه های مغرض و معاند جهان بر علیه مسلمانان شد.

,

خاندان سعودی حاکم برعربستان درحالی داعیه رهبری جهان اسلام را دارد که بسیاری از اعضای این خاندان، غرق در فساد و فحشا هستند و این موضوع نه‌تنها شاهزاده‌های مرد این خاندان را شامل می‌شود، بلکه زنان آنان را نیز در برمی‌گیرد.

, .,

به عنوان مثال این تصویر که متعلق به شاهزاده "شوق آل‌سعود" است که به نظر می‌رسد در کنار "پاریس هیلتون" یکی از دوستانش و یکی از بازیگران زن فرانسوی در سواحل فرانسه مشاهده می‌شود.(منبع صراط نیوز)

, .,

 

,

, ,

اما اوضاع کنونی سعودی نیز بهتر از گذشته آن نمی باشد؛ علت این مبحث هزینه های میلیارد دلاری برای تفریحات خاندان سعودیست که از بیت المال یا احتمالا منافع حاصل از حرمین شریفین تامین می شود.

,

به عنوان مثال و به نوشته منابع مالزیایی، بیش از 100 خودرو برای انتقال هیأت سعودی آماده شده و شاهزادگان و اعضای هیأت وزیران در این هیأت که قریب 600نفر می باشند حضور دارند و تا یک مارس در مالزی خواهند ماند.

, .,

, ,

سوال اساسی اینست که آیا چنین اشخاصی که هیچ ابایی از ارتکاب انواع گناهان ندارند آیا صلاحیت مدیریت مکه مکرمه و مدینه منوره را دارند؟

,

 

,

 

,

انتهای پیام/

, انتهای پیام/]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه