اخبار داغ

امام جمعه گنبدکاووس در دومین اجلاسیه استانی نماز:

جای بهره گیری از جوانان در معنویت خالی است

جای بهره گیری از جوانان در معنویت خالی است
امام جمعه گنبدکاووس گفت: اگر در ظرفیت های اقتصاد مقاومتی، درصد بالایی کار زمین مانده داریم، بیشتر از آن در زمینه فرهنگی جای بهره گیری از جوانان در معنویت خالی است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از قابوس نامه، در دومین اجلاسیه استانی نماز که با حضور قائم مقام ستاد اقامه نماز کشور، مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان، جانشین فرمانده سپاه نینوای گلستان، معاون استاندارو فرماندار ویژه گنبد که به میزبانی شهرستان گنبدکاووس در حال برگزاری است، حجه الاسلام محمود ترابی ضمن تاکید بر توجه به نماز در راستای کاهش آسیب های  اجتماعی گفت: همه برای احراز اهمیت نماز اینجا جمع شده ایم و این تجمع نشان از مهربانی بین مسئولین استانی و شهرستان ، شرق ،غرب و مجموعه ها است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, قابوس نامه،, قابوس نامه،,

qaboosnameh 1
وی با ابراز خوشحالی از میزبانی این امر مهم در شهرستان اذعان کرد: ان شالله از تجلیل ظاهری نماز بگذریم و به برگزاری علمی و اقامۀ آن بپردازیم  و طوری اقدام شود که آثار و برکات آن در جامعه دیده شود و جامعه رنگ و بوی  نماز را بگیرد.

, qaboosnameh 1,
,

امام جمعه گنبد همچنین با اشاره به این مطلب که نماز بالاترین ذکر الهی و بلندترین فریاد است افزود: در باب مدیریت فرهنگی و مهندسی فرهنگی قحطی کار داریم و نیاز است که گفتمان اصلی جامعه نماز شود و برای رسیدن به این مهم کار فراوانی داریم.

,

وی در بخش دیگری از سخنانش به کیفیت نماز استادشهید،مرضی مطهری اشاره کرد که نشانۀ اجلال و خشوع الهی در نمازش آشکار بود و یادآور شد که امام (ره) نیز تمام گرفتاریهای ما را ناشی از بی توجهی به نماز عنوان کرده اند.

,

حجه الاسلام ترابی در پایان از برگزار کنندگان این اجلاسیه تشکر کرد و پیشنهاد برگزاری آن در شهرستان را نشانه برکتی برای گنبد خواند.

,

گفتنی است در حاشیه این اجلاسیه که با عنوان نماز و کاهش آسیب های اجتماعی در حال برگزاری است ،غرفه های کتاب ، پوستر های مبارزه با موادمخدر و اطلاعات نرم افزاری در باب موضوع اجلاسیه برپا است.

,

qaboosnameh 2

, qaboosnameh 2,

qaboosnameh 3 qaboosnameh 5 qaboosnameh 6 qaboosnameh 7 qaboosnameh 8 qaboosnameh 9

, qaboosnameh 3, qaboosnameh 5, qaboosnameh 6, qaboosnameh 7, qaboosnameh 8, qaboosnameh 9,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه