اخبار داغ

فرمانده سپاه شهرستان کبودراهنگ خبر داد:

مردم بخش گل تپه درخانه تکانی نوروزی دجالواره ها را از خانه بیرون ریختند

مردم بخش گل تپه درخانه تکانی نوروزی دجالواره ها را از خانه بیرون ریختند
فرمانده سپاه شهرستان کبودراهنگ از اقدام داوطلبانه بیش از 90خانوار بخش گل تپه در جمع آوری دیش ها و تجهیزات ماهواره ای خبرداد و گفت:اقدام خداپسندانه این خانوارها به صورت خود جوش در روزهای پایانی سال 95 نوید بخش خانه تکانی نوروزی و زدودن غبار قلب ها و تزکیه نفس است .
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از کورنگ ،سرهنگ محمود بداغی فرمانده سپاه شهرستان کبودراهنگ از اقدام داوطلبانه بیش از 90خانوار بخش گل تپه در جمع آوری دیش ها و تجهیزات ماهواره ای خبرداد و گفت:اقدام خداپسندانه این خانوارها به صورت خود جوش در روزهای پایانی سال 95 نوید بخش خانه تکانی نوروزی و زدودن غبار قلب ها و تزکیه نفس است .

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, کورنگ ,

سرهنگ محمود بداغی در تشریح عمل پسندیده مردم بخش گل تپه در روز های  پایانی سال افزود:خانه تکانی در پایان سال یکی از رسوم ما ایرانی هاست و مردم بخش گل تپه به خوبی ثابت کردند که به جز خانه تکانی منازل و زدودن غبار از محیط زندگی به زدودن غبار از قلب ها و تزکیه نفس نیز اهمیت ویژه ای قائل هستند.

,

وی گفت: جمع آوری این 90دستگاه ماهواره در یک مرحله و با برگزاری نشست های بصیرتی و آسیب شناسی اجتماعی ماهواره در حوزه ی امام خامنه ای گل تپه و با هدف حفظ ارزش ها و کیان خانواده ها به صورت داوطلبانه تحقق یافته است.

,

بداغی افزود:وجود ماهواره در منازل و استفاده از آن باعث می شود تا خانواده های ایرانی در معرض تهدیدات و هجوم فرهنگی دشمنان که از هم گسیختگی فرهنگ خانواده های ایرانی است قرار بگیرند.

,

فرمانده سپاه شهرستان کبودراهنگ با اشاره به وجود شبکه های فساد و ترویج بی بندو باری در ماهواره به خانواده ها هشدار داد:خانوداه ها باید هشیار باشند که شبکه های ماهواره به صورتی شیطانی مدیریت می شوند و هدف اصلی آن ها ترویج بی بند و باری،عادی جلوه دادن ارتباط زنان و مردان نامحرم، عادی سازی خیانت زوجین به همدیگر و دریدن پرده های عفاف است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه