اخبار داغ

مسئول بنیاد حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس شهرستان فردیس:

مراسم تشییع شهید گمنام در مشکین دشت فردیس منتفی شد/ میزبانی شهرستان فردیس از ۷ شهید گمنام در سال ۹۶

مراسم تشییع شهید گمنام در مشکین دشت فردیس منتفی شد/ میزبانی شهرستان فردیس از ۷ شهید گمنام در سال ۹۶
واحد کلواری مسئول بنیاد حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس شهرستان فردیس گفت:تشییع پیکر یک شهید گمنام در پژوهشگاه مواد وانرژی مشکین دشت منتفی و به روز دیگری موکول شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ واحد کلواری مسئول بنیاد حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس شهرستان فردیس روز یک شنبه در گفتگو با خبرنگار فردیسان گفت:تشییع پیکر یک شهید گمنام در پژوهشگاه مواد و انرژی مشکین دشت  در روز یازدهم اسفند ماه  منتفی و به روز دیگری موکول شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, فردیسان,

وی در این خصوص گفت: با توجه به هماهنگی ها صورت گرفته تشییع پیکر شهدای گمنام در استان البرز  و شهرستان فردیس به سال ۹۶ موکول شد.

,

 مسئول بنیاد حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس تصریح کرد: شهرستان فردیس در سال ۹۶ میزبان پیکر مطهر ۷ شهید گمنام خواهد بود.

,

وی با تاکید بر میزبانی از پیکر مقدس ۲ شهید گمنام در شهرک وحدت فردیس و یک شهید گمنام  در پژوهشگاه مواد و انرژی مشکین دشت یاد آور شد:شهرستان فردیس در سال ۹۶ میزبان پیکر  مطهر دو شهید گمنام در پارک تندرستی و دو پیکر مطهر در مصلی شهرستان فردیس خواهد بود تا شهرستان فردیس آکنده از عطر و بوی شهدای گمنام شود.

,

لازم به ذکر است مقرر بود پیکر یک شهید گمنام  روز چهارشنبه  یازدهم اسفند ماه در پژوهشگاه مواد و انرژی مشکین دشت و دو شهید گمنام در دوازدهم اسفند ماه همزمان با شهادت حضرت فاطمه الزهرا (س) در شهرک وحدت فردیس تشییع و به خاک سپرده شوند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه