اخبار داغ

بیش از ۵۰ ویژه برنامه در ایام فاطمیه در نقاط مختلف شهرستان رزن برگزار می شود

بیش از ۵۰ ویژه برنامه در ایام فاطمیه در نقاط مختلف شهرستان رزن برگزار می شود
مسئول سازمان تبلیغات اسلامی شهرستان در گفت و گو با خبرنگار ما از برگزاری نشستهای هماهنگی با شورای هیئات مذهبی شهرستان رزن توسط سازمان خبر داد و گفت:در این نشستها برنامه ریزی های لازم جهت برگزار ی مراسم باشکوه در ایام فاطمیه شهرستان صورت گرفته است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  صبح رزن،حجت الاسلام غلامی ادامه داد:بیش از 50 ویژه برنامه شاخص در نقاط مختلف شهرستان رزن تدارک دیده شده است تا ایام فاطمیه امسال در شهرستان با بصیریت دینی برگزار شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح رزن،,

 

,

وی از هماهنگی با هیئات شهرستان جهت توزیع غذای نذری و نهار در بین عزاداران خبر داد و اضافه کرد:با سازماندهی صورت گرفته دسته های عزاداری نیز در روز و عصر شهادت بانوی دو عالم بی بی فاطمه زهرا (س) به نوجه سرایی و عزاداری خواهند پرداخت.

,

 

,

غلامی  انجام هماهنگی لازم جهت توزیع 13 هزار پرس غذای نذری در ایام شهادت را یکی دیگر از برنامه هایی عنوان کرد که در مورد آن هماهنگی های لازم صورت گرفته است.

,

 

,

وی برگزاری سلسله نشستهای گفتمان دینی در مدارس شهرستان با همکاری آموزش و پرورش را از دیگر برنامه های برگزار شده به مناسبت ایام فاطمیه جهت تعمیق باورهای جوانان و نوجوانان بر شمرد و افزود:تلاش شد تا با ایجاد فضایی سالم و با نشاط علمی در این گفتمانهای دینی به شبهات و سوالات رایج در مسائل اعتقادی پاسخ داده شود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه