اخبار داغ

ایجاد 350 فرصت شغلی از طریق پرداخت تسهیلات صندوق کارآفرینی در پارس آباد

ایجاد 350 فرصت شغلی از طریق پرداخت تسهیلات صندوق کارآفرینی در پارس آباد
رئیس صندوق کارآفرینی امید شهرستان پارس آباد گفت: این صندوق از زمان روی کارآمدن دولت تدبیر و امید با پرداخت 10 میلیارد تومان تسهیلات برای 395 نفر در پارس آباد فرصت شغلی ایجاد کرده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از آران مغان، فرشاد منوچهری امروز در گفتگو با خبرنگار آران مغان، پشتیبانی از طرح ها اشتغالزایی و کارآفرینی را از اولویت های نخست این صندوق عنوان کرد و گفت: از زمان روی کار آمدن دولت یازدهم تا کنون صندوق کارآفرینی پارس آباد با پرداخت 10 میلیارد تومان در قالب اشتغال، ازدواج و طرح امید در مجموع برای 395 نفر فرصت شغلی ایجاد کرده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, آران مغان,

وی با بیان اینکه تسهیلات این صندوق با نرخ کارمزد ۴ درصد در راستای ایجاد فضای کسب و کار و توسعه و پایداری مشاغل به متقاضیان پرداخت شده، افزود: رویکرد صندوق با سرلوحه قراردادن فرمایشات رهبر معظم انقلاب در راستای حمایت از تولید داخلی و اقتصاد مقاومتی فرایند محوری در تولید را مدنظر قرار داده و گام های موثری نیز برداشته است.

,

منوچهری با اعلام اینکه صندوق کارآفرینی از کسب و کارهای خرد محور خارج شده و به سمت کسب و کارهای بازار محور و تولید محور حرکت می کند، گفت: در این راستا صندوق کارآفرینی تفاهم نامه هایی با دستگاه های ذیربط شهرستان برای شناسایی پشتیبانان، کارآفرینان و تولیدکنندگان جهت حمایت از اشتغال و تولید داخلی منعقد کرده است که الویت اصلی آن واحدهای تولیدی عضو خوشه ها و شبکه هاب کسب و کار و زنجیره های تولید است.

,

رئیس صندوق کارآفرینی امید پارس آباد تصریح کرد: در حال حاضر این صندوق با الهام از تعالیم اسلام در احیای سنت قرض الحسنه نیک با هدف غیرانتفاعی با ارایه تسهیلات قرض الحسنه به منظور پایداری و تثبیت مشاغل موجود و کسب و کارهای خرد و کوچک فعالیت می کند.

,

وی همچنین با بیان اینکه صندوق کارآفرینی امید در پارس آباد برای 395 نفر به مبلغ 17 میلیارد ریال تسهیلات ازدواج پرداخت کرده است، خاطرنشان کرد: این صندوق از طرح های کارآفرینی دارای توجیه فنی و اقتصادی و مالی به منظور ایجاد فرصت های شغلی جدید با الویت توسعه اشتغال روستایی و مناطق محروم حمایت و پشتیبانی می کند.

,

 

,

///

, ///,

///

, ///,

///

, ///,

///

, ///,

///

, ///,

///

, ///,

, ,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه