اخبار داغ

فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد:

نباید با مسائل حاشیه‌ای جلوی پیشرفت کهگیلویه و بویراحمد را گرفت

نباید با مسائل حاشیه‌ای جلوی پیشرفت کهگیلویه و بویراحمد را گرفت
فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد ،گفت: استان ازلحاظ زیرساختی شاخص‌های پایینی دارد و نباید با مسائل حاشیه‌ای جلوی پیشرفت استان را گرفت زیرا این‌ یک خیانت به استان محسوب می‌شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح زاگرس ، صبح امروز رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد یاسوج با فرمانده سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد و جمعی از مسئولان سپاه فتح دیدار کردند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح زاگرس,

فرمانده سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد ضمن تسلیت ایام شهادت حضرت فاطمه زهرا (س)، گفت: باید با همفکری فضای مناسب علمی و فرهنگی خوبی در محیط دانشگاه ایجاد کنیم.

,

سردار یدالله بوعلی در ادامه بیان کرد: استان ازلحاظ زیرساختی شاخص‌های پایین دارد و نباید با مسائل حاشیه‌ای جلوی پیشرفت استان را گرفت زیرا این‌یک خیانت به استان محسوب می‌شود.

,

سپاه فتح در زمینه خلاقیت و نوآوری به نتایج مطلوبی رسیده است

,

وی در ادامه اظهار کرد: درصورتی‌که این استان بخواهد پیشرفتی کند باید با ارائه ایده‌های نو و خلاقیت مشکلات و موانع را پشت سر گذاشت. تنها راه برون‌رفت خلاقیت و علم است. در غیره این صورت ازلحاظ کمی در مقابل سایر استان‌ها شاخص‌های بسیار پایینی داریم؛ یعنی هرچقدر ما امکانات داشته باشیم آن‌ها چندین برابر ما امکانات دارند.

,

فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد در ادامه گفت: ما هیچ‌وقت نمی‌توانیم ازلحاظ کمی با سایر استان‌ها رقابت کنیم تنها چیزی که این استان را می‌تواند به موفقیت برساند تنها ابتکار، خلاقیت و نوآوری و کار ارزشی، کار معنوی و کار علمی که واقعاً استان ما تشنه این کارها است.

,

سردار بوعلی در ادامه بیان داشت: ما در خود سپاه شروع کردیم خلاقیت، ابتکارات و نوآوری‌ها را بکار بردیم الآن در کشور در بعضی از زمینه‌ها به نقطه مطلوبی رسیدیم.

,

در ادامه رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد یاسوج، گفت:خدا را شاکریم که امروز به برکت جمهوری اسلامی ایران ما در بدنه نظام سرداران و مجموعه بالقوه‌ای راداریم که وجود و موجودیت این چهره‌ها باعث شده که آن جمله ژنرال آمریکایی که گفت سه چیز شب‌ها تا صبح اجازه نمی‌دهد من بخوابم و این سه چیز ایران هست و ایران هست و ایران یا نخست‌وزیر رژیم غاصب صهیونیستی گفت من به این نتیجه رسیدم پیشرفت‌های علمی ایران دیگر مجالی برای عرض‌اندام به ما نمی‌دهد.

,

دکتر آرمین محمودی در ادامه افزود: ما در جمهوری اسلامی هر تصمیمی که آن تصمیم منهای اسلام و منهای دین باشد یعنی اینکه ما در جمهوری اسلامی هر تصمیمی که می‌خواهیم بگیریم باید آن تصمیم اسلامی و دینی باشد. غیرازاین با چهارچوب شاکله نظام سازگار نیست.

,

وی در ادامه بیان داشت: دانشگاه آزاد یک سازمان مردم‌نهاد است ولی ما وظیفه‌داریم این اسم را پخته‌تر کنیم یعنی سازمان مردم‌نهاد اسلامی است و این سازمان نهاد اسلامی ارتباطات ساختاری هم با سپاه دارد.

,

وی در ادامه اظهار کرد: ما در بحث حوزه بسیج دانشجویی ارتباط‌ها بسیار رضایت‌بخش بوده و تأثیرات بسیار خوبی در قشر دانشجوی جوان ایجاد کرده است.

,

در ادامه رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد ریشه‌های عظیم درخت تناور انقلاب و اسلام را در شرایط کنونی حاصل تلاش بی‌وقفه طلایه‌داران و سبز پوشان سپاه عنوان کرد و افزود: جایگاه بلند و ارزشمند سپاه پاسداران و رشادت‌های بی‌شمار رزم‌آوران آن نهاد در طول هشت سال دفاع مقدّس که به تأسی از سالار شهیدان امام حسین علیه‌السلام، طریق و مکتب ایشان را به‌عنوان مسیر راه خود انتخاب کرده‌اند، نقش تعیین‌کننده‌ای داشته است.

,

دکتر آرمین محمودی بیان داشت: درخشش شعاع پرفروغ برادران پاسدار در تامین امنیت پایدار مهم‌ترین هدف سپاه پاسداران بوده و همین باعث اطمینان خاطر و قوت قلب ملت گردیده است.

,

وی در ادامه گفت: از ظرفیت اساتید و دانشجویان به‌ عنوان ایده پردازان اقتصاد مقاومتی در راستای پاسخ به منویات رهبر فرزانه انقلاب نام برد و افزود: برای دستیابی به رشد پویایی و تحقق به منویات رهبر فرزانه انقلاب اتاق فکر و ایده پردازی در دانشگاه راه‌اندازی شده که از همین‌جا از نیروهای خوش‌فکر سپاه پاسداران برای همکاری با دانشگاه دعوت می‌کنیم و امیدواریم این مهم با همکاری دوجانبه به منصه ظهور برسانیم.

,
---
, ,
---
, ,
---
, ,
---
, ,
---
, ,
---
, ,
---
, ,
---
, ,
---
, ,
---
, ,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه