اخبار داغ

شهردار ورامین؛

بدهی بیمارستان شهدای ۱۵ خرداد ورامین به شهرداری در قالب تهاتر پرداخت می شود/ دستور تسریع در صدور مجوزها داده شده اس

بدهی بیمارستان شهدای ۱۵ خرداد ورامین به شهرداری در قالب تهاتر پرداخت می شود/ دستور تسریع در صدور مجوزها داده شده اس
شهردار ورامین بیان کرد: هر ساله مبلغ قابل توجهی بابت هزینه بیمه نیروهای شهرداری به سازمان تامین اجتماعی پرداخت می شود که با توجه به رایزنی های صورت گرفته، مسئولین سازمان تامین اجتماعی قبول کردند که مبلغ جریمه بیمارستان شهدای ۱۵ خرداد و حق بیمه کارکنان شهرداری با یکدیگر تهاتر شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از ورامین ما: علی حیدریان شهردار ورامین در خصوص مشکلات قانونی عدم صدور مجوز برای ساخت و سازهای بیمارستان شهدای ۱۵ خرداد ورامین گفت: مسئولین بیمارستان شهدای ۱۵ خرداد ورامین طی سال های گذشته بعلاوه ساختمان اصلی، قسمت هایی را به مجموعه بیمارستان اضافه کرده بودند که ساخت آنها غیر قانونی بوده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, ورامین ما,

وی خاطر نشان کرد: مسئولین وقت برای ساخت قسمت هایی که طی سال های گذشته به مجموعه بیمارستان اضافه شده است باید مجوزهای لازم را از شهرداری دریافت می کردند که این امر صورت نگرفته است.

,

حیدریان اظهار داشت: در حال حاضر مسئولین بیمارستان شهدای ۱۵ خرداد ورامین به دنبال آن هستند که قسمت هایی را به فضای فیزیکی درمانی بیمارستان اضافه کنند که برای انجام این کار نیاز به مجوزهایی از شهرداری و شورای شهر دارند.

,

شهردار ورامین افزود: طی روزهای گذشته نمایندگانی از سوی بیمارستان شهیدا ۱۵ خرداد ورامین به شهرداری منطقه دو مراجعه کرده و درخواست صدور مجوزهای لازم را داشته اند.

,

وی ادامه داد: این درخواست مسئولین بیمارستان در حالی است که مجموعه بیمارستان شهدای ۱۵ خرداد برای ساخت ساختمان های غیر قانونی قبلی مبلغ ۱۲۰ میلیون تومان به شهرداری ورامین بدهکار است.

,

حیدریان بیان کرد: به جهت تسهیل در پرداخت جریمه های قبلی، دستورالعمل های گوناگونی به مسئولین بیمارستان داده شده است ولی مسئولین بیمارستان این مسئله را قبول نکرده اند.

,

وی اظهار داشت: برای اینکه مجوز جدیدی برای ساخت ساختمان صادر شود باید جریمه های قبلی از سوی بیمارستان پرداخت گردیده و بدهی قبلی آنها به صورت کامل تسویه شود.

,

شهردار ورامین افزود: هر ساله مبلغ قابل توجهی بابت هزینه بیمه نیروهای شهرداری به سازمان تامین اجتماعی پرداخت می شود که با توجه به رایزنی های صورت گرفته، مسئولین سازمان تامین اجتماعی قبول کردند که مبلغ جریمه بیمارستان شهدای ۱۵ خرداد و حق بیمه کارکنان شهرداری با یکدیگر تهاتر شود.

,

حیدریان در خصوص روند صدور مجوزهای لازم برای ساخت ساختمان جدید در بیمارستان شهدای ۱۵ خرداد ورامین نیز گفت: دستورات لازم به مجموعه شهرداری منطقه دو داده شده است تا در روند صدور مجوزها تسریع کنند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه