اخبار داغ

رونق تولید با بهره گیری از طرح های اقتصاد مقاومتی/ارائه تسهیلات مناسب اشتغالزایی در بسیج سازندگی

رونق تولید با بهره گیری از طرح های اقتصاد مقاومتی/ارائه تسهیلات مناسب اشتغالزایی در بسیج سازندگی
اجرای طرح های اقتصاد مقاومتی در تولید صنایع چوب اشتغال زایی پایداری را برای جوانان در شهرستان قروه به وجود آورده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سراب خبر، یقینعلی صادقیان با بهره گیری از طرح های اقتصاد مقاومتی موفق به اجرای طرح تولید صنایع چوب و ایجاد اشتغال برای بیش از 5 نفر شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سراب خبر,

بر اساس این گزارش وی در گفتگو با خبرنگار ما اظهار داشت: با کمک بسیج سازندگی و با استفاده از تسهیلات خوداشتغالی سپاه پاسداران در راستای اجرای طرح های اقتصاد مقاومتی موفق به اجرای پروژه تولید صنایع چوب در قروه شدم.

,

وی افزود: در جریان اجرای این طرح متاسفانه هیچ کدام از ادارات و نهادها و ارگانها از من حمایتی نکردند و این تنها بسیج سازندگی و سپاه پاسداران بودند که با ارائه تسهیلات مناسب در این راستا بنده را یاری نمودند.

,

, ,

این کارآفرین قروه ای خاطر نشان کرد: در اجرای این طرح 150 میلیون ریال تسهیلات اقتصاد مقاومتی از سوی بسیج سازندگی در اختیار ما قرار داده شد که با استفاده از این تسهیلات موفق به اجرای طرح شدم.

,

صادقیان با تاکید بر ضرورت اجرای طرح های اقتصاد مقاومتی گفت: امیدوارم دولتمردان ما نیز در راستای اجرای این طرح ها همکاری و مساعدت داشته باشند تا بتوانیم رونق تولید را احساس کنیم.

,

, ,

اشتغال زایی در اولویت فعالیت های بسیج سازندگی قرار دارد

,

علی معتمدی کارشناس بسیج سازندگی در اجرای طرح های اقتصاد مقاومتی در گفتگو با خبرنگار ما اظهار داشت: بسیج سازندگی در راستای عمل به منویات مقام معظم رهبری و با هدف اجرای طرح های اقتصاد مقاومتی از تمامی طرح های اشتغال زایی حمایت خواهد نمود.

,

وی با بیان اینکه در سال جاری بیش از 11 میلیارد ریال اعتبار برای اجرای طرح های اقتصاد مقاومتی در احتیار شهرستان قروه قرار داشته است افزود: بسیج سازندگی در راستای اجرای طرح های اقتصاد مقاومتی و در راستای حمایت از مشاغل خانگی در قالب طرح هایی چون قالیبافی، فرآوری محصولات سنگی، بسته بندی مواد غذایی، پرورش ماهی، پرورش شترمرغ ، پرورش مرغ بومی و ... آماده ارائه خدمات به کارآفرینان نیز می باشد.

,

, ]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه