اخبار داغ

اجتماع عزاداران فاطمی در کرمانشاه برگزار می شود

اجتماع عزاداران فاطمی در کرمانشاه برگزار می شود
کارشناس تشکل های مذهبی تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه از برگزاری اجتماع بزرگ عزاداران فاطمی درب مسجد جامع کرمانشاه خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا علی انوری در گفتگو با خبرنگار پاک پرس، اظهار داشت: در ساعت 10 و 30 دقیقه صبح سالروز شهادت حضرت زهرا(س) اجتماع بزرگ عزاداران فاطمی درب مسجد جامع کرمانشاه با حضور سخنرانان و مداحان کشوری و استانی و تلاوت قراء برجسته برگزار می شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, پاک پرس,

کارشناس تشکل های مذهبی تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه بیان کرد: همچنین در این روز شاهد عزاداری برخی از هیئات مذهبی در خیابان های سطح شهر هستیم.

,

انوری خاطر نشان کرد: از شب گذشته در سطح شهرستان کرمانشاه 20 هیئت مذهبی نسبت به اقامه عزاداری اقدام کرده اند و این عزاداری ها تا روز شهادت حضرت زهرا(س) کماکان ادامه دارد.

,

وی برگزاری روضه سنواتی مرحوم آیت الله حاج آخوند به سخنرانی حجت الاسلام مصلحی اراکی در روزهای دهم تا دوازدهم اسفند پس از اقامه نماز مغرب و عشا در خیابان مدرس مسجد حاج شهبازخان و مراسم هیئت انصار بنی زهرا(س) در خیابان افشار طوس در روزهای دهم و یازدهم در ساعت 20 و 30 دقیقه را از جمله برنامه های شاخص کرمانشاه دانست.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه