اخبار داغ

مدیر ستاد مرکزی هیئت رزمندگان اسلام:

دشمن به دنبال کم‌رنگ کردن نقش ولی فقیه است/ لزوم حفظ وحدت در دهه فاطمیه

دشمن به دنبال کم‌رنگ کردن نقش ولی فقیه است/ لزوم حفظ وحدت در دهه فاطمیه
مدیر ستاد مرکزی هیئت رزمندگان اسلام گفت: دشمن به‌صورت غیرمستقیم و با شگردهایی همچون فتنه به دنبال کمرنگ کردن نقش ولایت‌فقیه در انقلاب اسلامی هستند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سردار علی‌اکبر مداحی، در گفت‌وگو با خبرنگار صبح توس، پیرامون دهه فاطمیه با اشاره به اینکه نسل جوان امروز باید سیره زندگی حضرت فاطمه(س) را سرلوحه خود قرار دهند اظهار کرد: دلیل صدمات، ضربات و شهادت حضرت فاطمه(س) چیزی جز دفاع از ولایت نبود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح توس,

وی با بیان اینکه ولایت مداری و مدافع ولایت بودن این حضرت بهترین درسی است که جوانان می‌توانند از شخصیت ایشان بگیرند تصریح کرد: حضرت زهرا(س) از امام علی(ع) نه به‌عنوان همسرش بلکه به‌عنوان ولی زمان خود دفاع کرد و در این راه تا پای جان خود ایستاد.

,

مدیر ستاد مرکزی هیئت رزمندگان اسلام تصریح کرد: در حال حاضر دشمنان خارجی فهمیده‌اند که نخ تسبیح و ستون محکم ایران و جهان اسلام ولایت‌فقیه است و حتی دشمنان داخلی نیز دریافتند که تا ولی‌فقیه حضور دارد، جایی برای آن‌ها نیست.

,

سردار مداحی با تأکید بر اینکه دشمنان داخلی و خارجی به دنبال حذف ولایت‌فقیه هستند، گفت: به دلیل هوشیاری مردم ولایت مدار ایران دشمن نتوانسته به‌طور مستقیم ولایت‌فقیه را از ما بگیرند اما به‌صورت غیرمستقیم و با شگردهایی همچون فتنه به دنبال کمرنگ کردن نقش ولایت‌فقیه در انقلاب اسلامی هستند.

,

وی ادامه داد: جوانان امروز باید از هرزمانی هوشیارتر باشند تا دشمن نتواند این گوهر پرارزش را خداوند به این مملکت اهدا کرده است از ما بگیرند.

,

رئیس سابق بسیج مداحان بر لزوم حفظ وحدت در مراسم دهه فاطمیه، افزود: مقام معظم رهبری(مدظله) همواره بر حفظ وحدت در مراسم مذهبی تأکید داشته‌اند و ما نیز در مراسم عزاداری حضرت فاطمه(س) نباید به مقدسات اهل تسنن اهانت کنیم.

,

سردار مداحی یادآور شد: در مراسم دهه فاطمیه(س) علاوه بر اینکه که حقایق شهادت حضرت زهرا(س) مطرح می‌شود، نباید به فردی اهانت شود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه