اخبار داغ

ادامه رفتارهای غیر متعادل رئیس جمهور آمریکا

ایندیپندنت: وعده اتحاد، بزرگترین دروغ ترامپ!

ایندیپندنت: وعده اتحاد، بزرگترین دروغ ترامپ!
روزنامه انگلیسی ایندیپندنت نوشت بزرگترین دروغ دونالد ترامپ وعده او برای اتحاد آمریکاست.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ ایندیپندنت در گزارشی به قلم دیوید آزبورن نوشت : آیا رئیس جمهوری  غرولند کننده تر از دونالد ترامپ وجود داشته است؟ او یک دلقک ترسناک جدید است. او از افراد مورد علاقه خود استقبال می کند اما سخنانی تند درباره دشمنانش می گوید. دشمنان او اکثرا شامل رسانه ها و شرکای تجاری آمریکا می شود. این موضوع حتی شامل هم پیمانانش نیز می شود. او همچنان سخنانی علیه هیلاری کلینتون می گوید.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
 
,
نگرانی اروپا
, نگرانی اروپا,
او در سخنرانی خود در کنفرانس سیاسی محافظه کاران نیز این گونه عمل کرد. او داستانی درباره یک دوست تعریف کرد که زمانی پاریس را دوست داشت اما از چند سال پیش دیگر به آنجا نمی رود. ظاهرا این شخص به او گفت:‌ «پاریس دیگر پاریس نیست.» او توهین هایی را نیز در ارتباط با آلمان و سوئد مطرح کرد اما در حقیقت، کل جهان باید مورد توهین قرار گیرد. ملی گرایی مد نظر او جانی تازه گرفته است. او گفت:‌ «ما آمریکایی هستیم و آینده به ما تعلق دارد. آمریکا در حال بازگشت است.»
,
این روزنامه نوشت باید از این موضوع خوشحال باشیم که آمریکا نظامی مبتنی بر دولت غیر نظامی دارد. اما او هم اکنون سه ژنرال را وارد «اتاق بحران» کرده است. این افراد شامل مک مستر به عنوان مشاور جدید امنیت ملی، جیم ماتیس وزیر دفاع و جان اف کلی وزیر امنیت داخلی است.
,
او به مردم گفته است: «ما به هیچ وجه برنده نمی شویم. آخرین باری که پیروز شدیم، چه زمانی بود؟ آیا ما در یک جنگ پیروز شدیم؟ آیا چیزی عایدمان شد؟» بی میلی نشان دادن او به رسانه ها، نشان دهنده یک استبداد تازه است. 
,
او گفت خبرنگاران دیگر نباید قادر باشند در گزارش های خود از منابع بدون نام استفاده کنند. و او به رسانه ها هشدار داده است. او گفت:‌ «آنها نماینده مردم نیستند. رسانه هرگز نماینده مردم نخواهد بود و ما می خواهیم کاری در این باره انجام دهیم.»
,
 
,
تشدید شکاف
, تشدید شکاف,
خنده دارترین موضوعی که او مطرح کرده است درباره متحد کردن کشور است. او طی مراسم تحلیف خود گفت:‌ «ما می خواهیم کشور خود را متحد کنیم.»
,
این روند فاجعه بار است زیرا اگر او می خواست، چنین کاری انجام می داد. پیروزی او علت داشت. پیروزی او موجه بود و متاثر از موج واقعی سرخوردگی عمومی از ناکارآمدی های یک دولت نخبه گرا نشأت می گرفت. کار او پس از انتخاب این نبود که درباره حجم پیروزی اش به خود افتخار کند. کار او مطمئنا می بایست آرام کردن آنهایی می بود که به او رأی ندادند. او باید به آنها توضیح می داد چرا تغییری که او نماینده آن است روندی مثبت است.
,
بسیاری از سخنان ترامپ شامل عناصری شگفت انگیز از اعتدال گرایی نبوده است. ترامپ از قطبی گرایی استقبال می کند. 
,
 
,
درخواست برای استیضاح!
, درخواست برای استیضاح!,
اما مقاومت در قبال او هر روز در حال افزایش است. این روند با تظاهرات زنان در روز پس از تحلیف آغاز شد. آخر این هفته، قرار است صد راهپیمایی در سراسر آمریکا در اعتراض به وعده جمهوری خواهان برای برچیدن اوباماکر برگزار شود.
,
خشم و انرژی فزاینده ای از سوی چپ گراهای مترقی وجود دارد. مردم از دموکرات ها می خواهند هر چه در توان دارند برای فلج کردن ترامپ انجام دهند از جمله این که او را استیضاح کنند. آنها در واقع آنها تا کجا می توانند پیش بروند؟ دموکرات ها در اقلیت هستند.
,
قرار است نشست فرمانداران دموکرات در واشنگتن برگزار شود. همچنین نشست سالانه کمیته ملی دموکراتیک قرار است در آتلانتا برگزار شود و در این نشست رئیس جدید آن انتخاب خواهد شد.
,
 
,
انتهای پیام/ط
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه