اخبار داغ

رئیس کمیته امداد شهرستان تربت جام خبر داد؛

پرداخت بیش از ۳ میلیارد ریال برای توسعه شغلی مددجویان کمیته امداد تربت جام

پرداخت بیش از ۳ میلیارد ریال برای توسعه شغلی مددجویان کمیته امداد تربت جام
شاکربرآبادی گفت: با پرداخت بیش از3 میلیاردریال به دنبال توسعه شغلی مددجویان کمیته امداد با اهداف پایدارسازی طرح‌های اشتغال روستایی، توسعه و رونق بخشی به طرح‌های کشاورزی مددجویان ساکن روستا‌ها و همچنین اسکان خانوار‌ها در روستا و جلوگیری از مهاجرت به شهر‌ها است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ شیرمحمد شاکربرآبادی  در گفتگو با خبرنگار جام روز گفت: در قالب جشن نیکوکاری و در راستای توسعه فرصت های شغلی مددجویان تعداد هفت دستگاه تراکتور و بیش از 800 دستگاه بخاری گازی به افراد تحت حمایت کمیته امداد این شهرستان تحویل شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, جام روز,

شاکربرآبادی افزود: ارزش ریالی اقلام تحویل شده به مدجویان چهار میلیارد و 290 میلیون ریال می باشد که سه میلیارد و 290 میلیون ریال هزینه خرید تراکتور است که بنا برتوافق این تراکتورها با ده درصد تخفیف در قیمت اصلی و مابقی نیز در قالب تسهیلات قرض الحسنه در اختیار خانوارهای تحت حمایت قرار گرفته است.

,

وی با بیان اینکه تراکتورها در سه مدل مختلف و با قیمت های متفاوت توزیع شد اظهار کرد: به طور میانگین ارزش هر دستگاه تراکتوری که به مددجویان تحت حمایت کمیته امداد واگذار گردید 470 میلیون ریال است.

,

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان تربت جام تصریح کرد: پایدارسازی طرح‌های اشتغال روستایی، توسعه و رونق بخشی به طرح‌های کشاورزی مددجویان ساکن روستا‌ها و همچنین اسکان خانوار‌ها در روستا و جلوگیری از مهاجرت به شهر‌ها از اهداف اصلی واگذاری تراکتورها می باشد.

,

شاکربرآبادی خاطر نشان کرد: هدف ذاتی این نهاد توانمند سازی خانواده های تحت پوشش و اجرای طرح های اشتغال مانند واگذاری این تراکتورها می تواند نقش موثری در خود کفایی و استقلال مادی خانواده ها داشته باشد.

,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه