اخبار داغ

تشکر حماس از برگزاری کنفرانس حمایت از انتفاضه ششم

تشکر حماس از برگزاری کنفرانس حمایت از انتفاضه ششم
اسماعیل رضوان یکی از رهبران برجسته حماس گفت: حماس از این تلاش و حمایت ایران تقدیر و تشکر می کند، بویژه از برگزاری کنفرانس حمایت از انتفاضه ششم که دو روز پیش در تهران به پایان رسید.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از "سپاس"، پایگاه "راشا تودی" نوشت: اسماعیل رضوان یکی از رهبران برجسته حماس بر تلاش این جریان برای گسترش روابط خود با ایران تاکید کرد و گفت: بعد از شروع بحران سوریه و اختلاف نظر در خصوص آن، حمایت ایران از حماس قطع نشد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, "سپاس"، ,

رضوان در اظهار نظری افزود: حماس از این تلاش و حمایت ایران تقدیر و تشکر می کند، به ویژه از برگزاری کنفرانس حمایت از انتفاضه ششم که دو روز پیش در تهران به پایان رسید.

,

وی همچنین افزود: رابطه ما با ایران قطع نشد، حمایت ایران از ما نیز قطع نشد. به دلیل اختلاف نظرها در اتفاقات کشورهای عربی، روابط ما با فراز و نشیب مواجه شد.

,

وی در ادامه تصریح کرد: رابطه حماس با ایران خوب است و ما تلاش می کنیم این روابط را گسترش دهیم، همچنین سعی می کنیم رواط خود را در با جهان عرب و اسلام بویژه با قطر، عربستان، مصر و همه کسانی که از مسئله فلسطین حمایت می کنند، گسترش دهیم.

,

رضوان همچنین وجود هرگونه دلایل داخلی را برای تحکیم روابط حماس با ایران تکذیب و تاکید کرد: جنگ حقیقی حماس با اسرائیل است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه