اخبار داغ

رئیس کمیسیون نظارت و حقوقی شورای شهر تهران:

کمبود رفاه عمومی نتیجه کم کاری برخی از مسئولان است/ اعتماد مردم به دولت رفته رفته در حال کاهش است

کمبود رفاه عمومی نتیجه کم کاری برخی از مسئولان است/ اعتماد مردم به دولت رفته رفته در حال کاهش است
دبیرکل جمعیت رهپویان انقلاب اسلامی با اشاره به اینکه کمبود رفاه عمومی نتیجه کم کاری برخی از مسئولان است گفت: اعتماد مردم به دولت رفته رفته در حال کاهش است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ پرویز سروری رئیس کمیسیون نظارت و حقوقی شورای شهر تهران در گفتگو با خبرنگار سیاسی «تهران نیوز»؛ در ارتباط با لزوم حفظ وحدت در انتخابات و اهمیت آن عنوان کرد: وحدت، مهم ترین و ضروری ترین اصل در انتخابات است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, تهران نیوز,

وی در ارتباط با نحوه فعالیت های جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی تشریح کرد: فرآیندی که در این جبهه صورت می گیرد، قوی ترین و خلاقانه ترین طرح دموکراسی در انتخابات است چرا که در آن فرآیند را به صورت از پایین به بالا انجام می دهیم.

,

رئیس کمیسیون نظارت و حقوقی شورای شهر تهران در تشریح چگونگی اجرای طرح از پایین به بالا و فواید آن عنوان کرد: این طرح مشارکت جویانه است و ظرفیت ها و نیروهای شایسته را شناسایی می کند و از همه مهم تر اینکه احزاب و گروه ها به صورت غیرمستقیم در آن شرکت می کنند.

,

سروری ادامه داد: در این فرآیند، مردم احساس می کنند که در شکل گیری گزینه اصلی نقش دارند و در واقع همین گونه هم هست چرا که مردم خودشان نامزد نهایی را انتخاب می کنند و روی نفر نهایی تعصب دارند.

,

وی در ادامه سخنان خود افزود: این طرح گارد بسته برخی از نیروهای انقلابی را باز می کند، رویش جدید نیروها را به وجود می آورد و خلاقیت ها در حوزه های مختلف را از لایه های زیرین به لایه های بالایی منتقل می کند.

,

درئیس کمیسیون نظارت و حقوقی شورای شهر تهران در ارتباط با برنامه های جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی برای کشور در صورت پیروزی در انتخابات بیان داشت: همه دغدغه ما حل مشکلات مردم است. ما ملتی داریم که طی ۳۸ سال گذشته برای انقلاب تمام هستی خود را داده اند و در قبال این پرداخت ها باید عزت و رفاه را دریافت کنند.

,

سروری یادآور شد: مردم در پرداخت های خود کامل و جانانه عمل کرده اند اما مسئولان در پرداخت های خود نسبت به مردم کم کاری کرده اند. کمبود رفاه عمومی نتیجه کم کاری برخی از مسئولان است. ناکارآمدی دولت در سال های گذشته نیز مزید بر علت شده است.

,

وی در اظهارات پایانی خود خاطرنشان کرد: اعتماد مردم عزیز که بزرگ ترین سرمایه دولت محسوب می شود، رفته رفته در حال کاهش است. مهم ترین وظیفه مسئولان این است که بتوانند برای افزایش رفاه عمومی و ایجاد فرآیند جدی برای مبارزه با فساد برنامه ریزی مناسبی کنند.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه