اخبار داغ

فرمانده سپاه بردسکن:

دشمن با طرح جنگ نظامی قصد دارد ما از «جنگ اقتصادی» غافل شویم

دشمن با طرح جنگ نظامی قصد دارد ما از «جنگ اقتصادی» غافل شویم
فرمانده ناحیۀ مقاومت بسیج سپاه بردسکن گفت: به فرمودۀ مقام معظم رهبری دشمن عمدا جنگ نظامی را مطرح می‌کند تا ما از جنگ واقعی که جنگ اقتصادی و جنگ فرهنگی است غفلت کنیم تا عرصۀ فن‌آوری و تولید در کشور ما کمرنگ شود و بتوانند به اهداف خود برسند؛ لذا مسئولین باید دغدغه‌ها و گلایه‌های مردم که بیکاری و گرانی مصداقی از مشکلات ملت است را مرتفع کنند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح بردسکن، شب گذشته یادوارۀ سردار شهید مهدی ذاکری خمی همراه با پنج شهید روستای کوهپایه‌ای خمی از توابع بخش مرکزی بردسکن با همکاری ناحیۀ مقاومت بسیج سپاه و حوزۀ مقاومت بسیج قمر بنی هاشم (ع) شهرستان در تکیه حسینی روستا برگزار شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح بردسکن,

در این مراسم سرهنگ پاسدار علی محبی، فرمانده ناحیۀ مقاومت بسیج سپاه بردسکن ضمن تسلیت ایام شهادت حضرت قاطمۀ زهرا (ص) و گرامیداشت یاد شهدا با توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری اظهار داشت: یکی از توطئه‌های دشمن این است که مدام ایران را به جنگ نظامی تهدید کنند و به عبارتی گزینۀ روی میز دشمن است و بعضی از سران کشورهای اروپایی هم حرفهای پوشالی آنها را تکرار می‌کنند.

,

فرمانده سپاه بردسکن ادامه داد: متأسفانه بعضی از واداده‌گان داخلی هم این حرفهای پوشالی دشمنان را بعضا تکرار کردند و مکرر گفته‌اند که اگر برجام نبود جنگ در کشور ایران حتمی بود که دروغ محض است چرا که آنها اگر می‌توانستند به کشور ما حملۀ نظامی کنند قطعا رؤسای گذشته آمریکا این کار را به نام خودشان تمام می‌کردند.

,

وی گفت: آنها بارها و بارها به شیوه‌های مختلف قدرت ایران را مهک زدند که بارزترین مصداق، هشت سال دفاع مقدس است و هم کودتاهای نافرجامی که در کشور ما برنامه ‌ریزی کردند و خودشان به این نتیجه رسیدند که حربۀ نظامی ابزاری بیش نیست و در مقابل ملت ولایت‌پذیر کشورمان قدرتی ندارند.

,

سرهنگ محبی بیان داشت: لذا مقام معظم رهبری به نکته‌ای حساس اشاره کردند که دشمن با این نقشه قصد دارد ذهن ما متوجۀ جنگ شود و از جنگ واقعی که جنگ اقتصادی است غافل شویم تا عرصۀ کار و فعالیت و فن‌آوری در کشور ما کمرنگ شود.

,

وی گفت: جنگ فرهنگی هم جنگ واقعی است که بعد از دوران دفاع مقدس بر کشور ما سایه افکنده است لذا هدف دشمن این است که با حربۀ جنگ نظامی، ما از جنگ اقتصادی و جنگ فرهنگی غفلت کنیم تا بتوانند به اهداف خودشان برسند.

,

فرمانده سپاه بردسکن ابراز کرد: مطالبۀ مقام معظم رهبری است که مسئولین به مردم گزارش دهند که در سال اقتصاد مقاومتی چه اقداماتی انجام دادند؛ ایشان فرمودند: آنها می‌گویند باید چنین بشود، من می‌گویم باید بگویند چنین شد لذا الان وقت آن نیست که بسنده کنیم به همایش‌ها و جلسات و بعضی اقدامات را قبل از اجرا روی کاعذ بیاوریم.

,

وی بیان داشت: مسأله گرانی، بیکاری، رکود اقتصادی که بر کشور سایه افکنده است از گلایه‌های مردم است و  مطالبۀ نائب بر حق امام زمان (عج) از مسئولین است که تلاش بکنند و مشکلات مردم را مرتفع کنند چرا که امروز دشمن قصد دارد به اقتصاد کشورمان فشار وارد کند تا مردم دچار مشکل و از نظام دلزده شوند.

,

سرهنگ محبی با اشاره به طرح آشتی ملی سران فتنه گفت: به فرمودۀ مقام معظم رهبری آشتی ملی معنا ندارد؛ مردم ما با هم متحدند چرا می‌گویید آشتی ملی؟! مگر مردم با هم قهرند؟! بله مردم با کسانی که به روز عاشورا اهانت کردند و با قساوت تمام و با بی‌حیایی جوان بسیجی را در خیابان لخت کردند و کتک زدند، قهرند؛ با سران فتنه که هم‌آواز دشمن شدند و این مسیر را ادامه دادند قهرند؛ ملت ایران با اینها قهرند.

,

وی با بیان اینکه اینکه امروز نسل سوم و چهارم انقلاب از ارزشهای اسلامی دفاع می‌کنند اذعان کرد: حضرت ‌آیت‌الله خامنه‌ای، رهبر معظم انقلاب اسلامی در فرمایشاتشان تذکر دادند که مبادا مسئولین حضور حداکثری مردم را در راهپیمایی 22 بهمن به حساب گلایه نداشتن مردم بزارند؛ مردم از تبعیض و عدم توجه به مشکلات اقتصادی گله‌مندند و باید اقدامات مؤثری انجام گیرد.

,

فرمانده سپاه بردسکن گفت: هوشیار باشیم که در نفوذ دشمن گرفتار نشویم، رهبر معظم انقلاب اسلامی بیش از 60 بار به بحث نفوذ اشاره کردند؛ نقوذ در عرصۀ اقتصادی، دفاعی و نظامی، فرهنگی، سیاسی و تمام زمینه‌ها و سخن سرکردۀ رژیم صهیونیستی است که ما باید فرهنگ شهادت را از نوجوان ایرانی بگیریم و این کار  را باید از ابتدایی شروع کنیم.

,

وی با اشاره به تأکید مقام معظم رهبری که فرهنگ شهادت را از همان مقطع ابتدایی برای فرزندن خود کار کنیم ابراز کرد: متأسفانه درس شهید فهمیده از دروس ابتدایی ما حذف شد که مصداق بارز نفوذ دشمن است.

,

سرهنگ محبی افزود: دشمن قصد دارد پیشرفت‌های علمی ما را کمرنگ کند لذا باید با تبیین فرمایشات مقام معظم رهبری و با ولایت پذیری و ولایت‌مداری از نظام مقدس جمهوری اسلامی کشورمان دفاع کنیم و با ادامه دادن راه شهدا، این انقلاب را به دست صاحب اصلی، حضرت امام زمان (عج) بسپاریم.

,

انتهای پیام/

,
 
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه