اخبار داغ

در جلسه ای پر حاشیه و ابهام برانگیز/

شهردار میانه رای اعتماد گرفت/استیضاح خرده فروش بی نتیجه ماند

شهردار میانه رای اعتماد گرفت/استیضاح خرده فروش بی نتیجه ماند
طرح استیضاح شهردار میانه که طی 10 روز گذشته کلید خورد و در نهایت با کش و قوس های فراوان با رای اعتماد3 نفر از اعضای شورای اسلامی به نتیجه نرسید و شهردار در سمت خود ابقا شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از میانا، با نزدیک شدن به پایان سال باری دیگر جلسه استیضاح شهردار برای تعیین تکلیف بر سر ماندن و یا رفتن جلیل خرده فروش با حضور اعضای شورای شهر برگزار شد که در نهایت شهردار توانست رأی اعتماد اکثریت اعضا را برای ابقا کسب کند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, میانا,

 

,

در این جلسه از مجموع ۹ عضو شورا ۸ نفر در جلسه حضور داشتند و در نهایت خرده فروش با کسب ۳ رأی موافق و ۵ رای مخالف و غیبت یک عضو توانست با کسب اعتماد دوباره شورا در سمت شهردار میانه ابقا شود.

,

 

,

رجبی – نعمت زاده – میعاد- حینخانی و خانم شیخ الاسلامی موافق استیضاح و یوسفی – صدری – اقبال محمد حسینی مخالفین استیضاح شهردار بودند.

,

 

,

در این جلسه جمعی از همشهریان و جمعی از خبرنگاران حضور داشتند که اجازه صحبت و سوال از سوی ریاست شورا به آن ها داده نشد.

,

 

,

نکته قابل توجه این جلسه عدم حضور جلیل خرده فروش در جلسه استیضاح خود بود.

,

 

,

طبق گفته اعضای شورا فرمانداری میانه نیز طی نامه ای این جلسه را فاقد وجاهت قانونی عنوان کرده بود.

,

 

,

شهرداری میانه در سال ۱۳۱۴ شمسی یعنی ۸۱ سال پیش تأسیس یافت و عبدالله خان انصاری به عنوان نخستین شهردار میانه منصوب شد و به مدت ۷۸ ماه بر اریکه شهرداری میانه تکیه زد تا هم به عنوان نخستین شهردار میانه و هم پرسابقه ترین شهردار میانه همواره در تاریخ میانه ثبت گردد.

,

 

,

پس از آن شهرداران عمر کوتاهی داشتند و پس از روی کار آمدن شوراهای شهر عمر شهرداران در تمامی شهرهای کشور رو به افول گذاشت و گاهی به سال هم نرسید.

,

 

,

در این میان جلیل خرده فروش با رسیدن به سابقه ۶۶ ماه تصدی شهرداری به عنوان دومین شهردار تاریخ میانه ثبت می شود و از شهرداران پرسابقه دهه های دور مانند مجید احسانی و باقر اشتری پیشی می گیرد.

,

 

,

انتهای پیام/

,

 

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه