اخبار داغ

نبود اعتبارات کافی برای بازسازی جاده مرگ در چرام/

بازی با مرگ در جاده چرام به دهدشت/ اگر دولت به بن بست رسیده است اعلام کنند تا خودمان دست بکار شویم

بازی با مرگ در جاده چرام به دهدشت/ اگر دولت به بن بست رسیده است اعلام کنند تا خودمان دست بکار شویم
جاده چرام به دهدشت یکی از جاده های بسیار خطرناک استان بوده که نارضایتی ها و منتقدان زیادی دارد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از چرام امروز برای تهیه گزارشی به سراغ جاده مرگ در چرام رفتیم که یکی از جاده های بسیار خطرناک استان کهگیلویه وبویراحمد است. است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, چرام,

در ابتدای ورود ما به این جاده با طبیعتی زیبا از چرام مواجه شدیم که چشم هر انسانی را به خود جلب می کند.اگر از چرام به طرف روستای القچین سلفی و اولیا که در جاده چرام به دهدشت قرار دارد،رانندگی کنید متوجه ارتفاع زیاد اطراف این جاده خواهید شد.

,

این جاده حاشیه های زیادی دارد که با وجود انتقاد های زیاد اما هنوز ترمیم و بازسازی نشده است.

,

 امام جمعه چرام در بخشی از سخنان خود به اداره کل راه و شهرسازی استان کهگیلویه و بویراحمد، خاطرنشان کرد: پیرو چندبار ارتباط با مدیرکل محترم در هفته گذشته، اگر وضعیت جاده چرام به دهدشت به همین وضعیت پیش رود و کار اساسی برای حفظ جان مردم بر این جاده بدون شانه و خطرناک صورت نگیرد مجبوریم در هفته‌های آینده، انتقاد شدید از این وضعیت داشته باشیم.

,

اما جواب مدیرکل عمرانی استانداربه خبرنگاران چرامی را در سنوات گذشته را بشنوید که گفت: اگر در تمام جاده های اصلی استان رفت و آمد کنید،به جرات می توانم بگوییم که هیچ جاده اصلی در کهگیلویه وبویراحمد وجود ندارد که عملیات راهسازی در آن نباشد.

, مدیرکل عمرانی استاندار,

للللللللللللل

, للللللللللللل,

نیک اقبالی اضافه کرد:در تماس های مسئولین محلی شهرستان درخصوص مشکلی که طی مدت کوتاهی صورت گرفته بود با تذکر ما مخلوط ریزی در جهت بازسازی لبه های پرتگاهی این جاده صورت گرفت که خطر احتمالی را خنثی کرده است.

,

وی افزود:چون اعتبار این طرح از محل خاصی بود وسرعت عملیات کم است امیدواریم با رایزنی های صورت گرفته بتوانیم فعالیت این پروژه را بیشتر کنیم.

,

یک شهروند چرامی می گوید:چرامی ها در این جاده افراد زیادی را از دست داده اند.حتما باید تمام افراد چرام جان خود را از دست دهند تا به این جاده رسیدگی شود.

,

وی افزود:اگر دولت به بن بست رسیده است اعلام کنند تا خودمان اقدام کنیم.

,

لاااااااااااا

, لاااااااااااا,

علی از شهروندان دیگر چرامی که برای رفتن به دانشگاه خود از این جاده بصورت مکرر عبور می کند، گفت:در فضای مجازی شنیدیم که قرار است پرتگاه ها و شانه های این جاده را ترمیم کنند اما هنوز این امر محقق نشده است.

,

ماهیاری رئیس سابق اداره راه و شهرسازی چرام در گفت وگو با خبرنگار تسنیم در 1شهریور سال94 گفت: این  جاده که مشترک بین شهرستان کهگیلویه و چرام است خوشبختانه هم اکنون عملیات راهسازی آن فعال شده و 2 شرکت پیمانکاری مشغول کار هستند.

, ماهیاری رئیس سابق اداره راه و شهرسازی چرام,

با این وجود شهروندان چرامی پس از گذشت چندین ماه و حتی سال مشاهده گر تغییرات بسیار جزئی از این جاده هستند که در سال اخیر قریب به 180تصادف در این جاده صورت گرفته است.

,

لبابلاابابلا

, لبابلاابابلا,

 مسعود راستا مدیر راه و شهرسازی شهرستان چرام در پاسخ به سوال خبرنگار چرامی مبنی بر اینکه دلیل عقب افتادن بازسازی این جاده چیست،گفت: دلیل این عقب ماندگی نبود اعتبار بوده است.

,

راستا گفت: تا کنون اعتباری در این رابطه دریافت نکرده ایم و امیدواریم که در سریعترین زمان بدست ما برسد.

,

در پایان این جاده روزانه جان بسیاری از افراد چرامی و دهدشتی به خطر می افتد و اگر کسی به فکر نباشد،آمار مرگ ومیر در این جاده افزایش می یابد.

,

 

,

گزارش و عکس:صادق شیخی

,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه