اخبار داغ

مدیر آموزش وپرورش قشم:

آمادگی200کلاس درس در جزیره قشم برای اسکان مسافران نوروزی

آمادگی200کلاس درس در جزیره قشم برای اسکان مسافران نوروزی
مدیر آموزش وپرورش قشم اظهار کرد: آموزش وپرورش قشم بالغ بر 200 کلاس درس خود را به صورت اینترنتی آماده پذیرایی از میهمانان نوروزی کرده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از هرمز؛بهرام پوراشرف،مدیر آموزش وپرورش قشم با بیان اینکه قشم تمام ظرفیت خود را برای میهمان نوازی مناسب بکار گرفته است، گفت: این ناحیه آموزشی با 360 کلاس درس و بکارگیری تمامی ظرفیت خود، بدنبال خدمت رسانی مطلوب به میهمانان نوروزی است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, هرمز,

پوراشرف با اشاره به اینکه  20مدرسه به صورت اینترنتی آماده پذیرش فرهنگیان در ایام  نوروز است، اظهار کرد: با آغاز زمان پذیرش ستاد های اسکان فرهنگیان، آموزش وپرورش قشم بالغ بر 200 کلاس درس خود را به صورت اینترنتی آماده پذیرش میهمانان فرهنگی خود کرده است.

,

وی ضمن تأکید بر رفتار و برخورد شایسته با میهمانان، اظهار داشت: تمام تلاش ها و ظرفیت ها را در راستای تجهیز و فراهم نمودن امکانات لازم بکار گرفته شده تا فرهنگیان سفر به یاد ماندنی را در این جزیره زیبا به یادگار ببرند.

,

مدیر آموزش وپرورش قشم خاطر نشان کرد: در سال گذشته قشم با بیش از 110 هزار نفر جایگاه نخست پذیرش فرهنگیان استان را از آن خود کرد و امید است در سال جاری با توجه به شرایط ایده ال این جزیره، شاهد رشد سفر های نوروزی به جزیره قشم باشیم.

,

این مسئول کمبود فضاهای اسکان در جزیره را بزرگترین چالش پیش رو دانست و اضافه کرد: امکاناتی نظیر وسایل خنک کننده ،فرش،وسایل آشپزی بالش ،پتو و اقلام دیگر برای رفاه همکاران فرهنگی در ستاد اسکان قشم در نظر گرفته شده است و امید است منطقه آزاد قشم نیز با تخصیص کمپ هایی در جزیره، بار و فشار میهمانان را از دوش آموزش وپرورش بردارد.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه