اخبار داغ

اعزام ۸۰۰ مبلغ دینی به مساجد شهر و روستاهای تابعه سیستان

اعزام ۸۰۰ مبلغ دینی به مساجد شهر و روستاهای تابعه سیستان
رییس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان زابل عنوان کرد: از ابتدای سال تاکنون ۸۰۰ مبلغ دینی به مساجد شهر و روستاهای تابعه سیستان اعزام شده اند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  اوشیدا حجت الاسلام محسن عارفی ابراز داشت: از ابتدای سال جاری تا کنون ۸۰۰ مبلغ و مبلغه دینی جهت انجام امورات دینی در ماه های رمضان، محرم و صفر، دهه فاطمیه و شعبان به مساجد سطح شهر و روستاهای منطقه دارالولایه سیستان اعزام شدند.

حجه الاسلام عارفی ادامه داد: برگزاری اقامه نماز جماعت، برگزاری گفتمان در زمینه سبک زندگی اسلامی ـ ایرانی، مسائل شرعی و احکام دینی، دشمن‌شناسی و رابطه امت با ولایت، برگزاری کلاس‌های تفسیر احکام و قرآن، برگزاری جلسات راه و رسم مسلمانی بر اساس آموزه های دینی و اسلامی از جمله فعالیت های روحانیون اعزامی به مساجد در متطقه سیستان به شمار می رود.

وی ادامه داد: مبلغان دینی با حضور در مساجد و مدارس علاوه بر فرهنگ‌سازی اقامه نماز اول وقت، پاسخگویی به سوالات و شبهات مردم و جوانان نسبت به تبلیغ معارف دینی اقدام کردند.

وی تاکید کرد: مبلغان دینی در راستای اهداف انقلاب اسلامی و همچنین روشنگری های دینی در منطقه گام های ارزنده ای برداشته اند به طوری که باعث بصیرت افزایی و آگاهی شمار زیادی از جوانان منطقه شده اند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, اوشیدا ,
,
,
,
,
,
,



انتهای پیام/

,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه