اخبار داغ

فرماندارگرمسار:

ضرورت توجه به مدارس فرسوده و نوسازی در شهرستان گرمسار

ضرورت توجه به  مدارس فرسوده و نوسازی در شهرستان گرمسار
فرماندار گرمسارگفت: باید اولویت عمرانی آموزش و پرورش گرمسار در بخش مدارس حوزه مقاوم سازی و و نوسازی قرار گیرد .
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از گرمسارآنلاین  جلسه شورای آموزش و پرورش گرمسار با حضورفرماندار، رئیس شورای آموزش وپرورش شهرستان و دیگر مسئولین مرتبط شهرستان در سالن اجتماعات آموزش وپرورش برگزار شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, گرمسارآنلاین , ,

در این جلسه داریوش طاهری؛ فرماندار گرمسار به اهمیت جایگاه شورای آموزش و پرورش اشاره کرد و افزودند: امید است شوراهای آموزش و پرورش در سطوح مختلف با همکاری و همگامی اولیای دانش آموزان و مدارس به همفکری و استفاده از کلیه ی امکانات و منابع بتوانند گامهای مؤثری در توسعه ی پایدار و پیشرفت برنامه های آموزشی شهرستان بردارند.
فرماندار در ادامه افزود: مدیریت منابع در آموزش و پرورش گامی اساسی درتحقق این شعاراست لذا بایدتلاش شود با ساماندهی فضاهای اداری و آموزشی و اجرای روش های بهتر و کاربردی تر، در اقتصاد مقاومتی موفق تر عمل شود.
وی اظهار داشت :دانش آموزان سرمایه های کشور هستند و گفت کار و فعالیت در حوزه آموزش و پرورش عبادت است و اظهار داشت که تمام توان خود را در زمینه رشد شهرستان در تمامی زمینه ها بخصوص حوزه آموزش و پرورش به کار خواهم بست. 
طاهری  صریح کرد: معلمان این شهرستان در حد توان خود جهت رشد و تربیت نیروی ماهر و کارآمد تلاش نمودند به طوری که شاهد درخشش دانش آموزان در مسابقات علمی، قرانی، تربیتی و ورزشی و همچنین پرورش نخبگان از این شهرستان هستیم.
فرماندار گرمسار با بیان اینکه دانش آموزان امانت هایی هستند بدست معلمان گفت: در شهرستان گرمسار با عنایات ویژه بنیاد برکت که از برکات نظام مقدس جمهوری اسلامی و الطاف مقام معظم رهبری می باشدمدارس بسیار خوب .جدیدالاحداث ومدرنی داریم اما برخی از مدارس شهرستان فرسوده است که پیگیری برای بهسازی و مقاوم سازی مدارس فرسوده یک ضرورت فوری است و نیازمند رسیدگی بیشتر به این مدارس را می طلبد. .

,
,
,
,
,

طاهری در ادامه با بیان اینکه در شهرستان در خصوص برنامه ریزی دقیق و مناسب .تکمیل تجهیزات.و امکانات رفاهی مناسب حال مسافرین تاکیدکرد و خواستار همکاری و تعامل جدی تمامی دستگاههای خدمات رسان و شهرداری گرمساربرای میزبانی مناسب شهرستان برای مسافرین نوروزی شدند.

,

در ادامه اعضا شورا گزارشی از وشعیت آموزش وپرورش و برنامه های آتی بیان نمودند وتصمیماتی نیز در خصوص اسکان مسافرین نوروزی در مدارس شهرستان با توجه به اینکه در مسیر مشهد مقدس هستیم وسالیانه تعداد زیادی از زائرین در این شهرستان اسکان می یابند، اتخاذ گردید

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه