اخبار داغ

همه مردم به ویژه طلاب و روحانیون باید خطرات فضاهای مجازی را به نواجوانان گوشزد کنند

همه مردم به ویژه طلاب و روحانیون باید خطرات فضاهای مجازی را به نواجوانان گوشزد کنند
معاون فرهنگی مدرسه علمیه خواهران شهرستان صحنه گفت: داعش و دیگر گروه های تروریستی از برخی کشورهای حاشیه خلیج فارس و بعضی کشورهای غربی، به ویژه آمریکا و رژیم جعلی اسرائیل کمک مالی می شوند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از امروله، همایش تکفیری گری و روش های مبارزه با آنها صبح امروز یکشنبه در شهرستان صحنه برگزار شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, امروله,

 

,

در این مراسم، معاون فرهنگی مدرسه علمیه خواهران شهرستان صحنه با تاکید بر دشمنی کینه ورزان نسبت به اسلام، بیان داشت: داعش و دیگر گروه های تروریستی از برخی کشورهای حاشیه خلیج فارس و آمریکا و رژیم جعلی اسرائیل کمک مالی می شوند.

,

 

,

وی ادامه داد: همه مردم به ویژه طلاب و روحانیون باید خطر جنگ نرم و فضاهای مجازی را به نواجوانان و جوانان گوشزد کنند.

,

 

,

خانم دوستی در ادامه به برنامه پژوهشی در مدرسه علمیه خواهران شهرستان صحنه اشاره کردو اظهار داشت: برای آشنایی بیشتر جوانان با عقاید منحرف و ضدبشری سعی کرده ایم نمایشگاهی برای بیان حقایق و جنایتهای گروه های تفکری ـ صهیونیستی برپا کنیم.

,

 

,

در این کارگاه یک روزه، دکتر فلاحی، کارشناس شورای علمی پژوهشی استان نیز به عنوان سخنران حاضر شد، و گفت: هدف اصلی این کارگاه یک روزه در صحنه، برداشتن نقاب سیاه تکفیری ها و بیان جنایات آنها در حق مردم و به ویژه در حق شیعیان می باشد.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه