اخبار داغ

فرمانده انتظامی شهرستان صحنه:

۶۰۰ میلیون ریال دام قاچاق در شهرستان صحنه کشف شد

۶۰۰ میلیون ریال دام قاچاق در شهرستان صحنه کشف شد
فرمانده انتظامی شهرستان صحنه از کشف ۵۰ رأس دام قاچاق به ارزش ۶۰۰ میلیون ریال در این شهرستان خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از امروله، سرهنگ فرزاد اکبری عنوان کرد: به منظور تحقق منویات فرمانده معظم کل قوا امام خامنه ای (مدظله العالی) در خصوص مبارزه با وارد کنندگان کالاهای قاچاق و در پی تشدید برخورد با پدیده شوم قاچاق، مأموران پلیس آگاهی شهرستان صحنه با انجام اقدامات فنی و اطلاعاتی و رصد محورهای مواصلاتی منتهی به شهرستان صحنه، در محور مواصلاتی کامیاران – دینور یک دستگاه کامیون بنز را که برابر اطلاعات و اخبار دریافتی حامل دام قاچاق بود، متوقف کردند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, امروله,

 

,

وی ادامه داد: در بازرسی از این کامیون تعداد 50 راس احشام قاچاق کشف و در این خصوص دو نفر دستگیر و به یگان انتظامی انتقال داده شدند.
فرمانده انتظامی شهرستان صحنه تصریح کرد: متهمان که اهل و ساکن شهرستان های کرمانشاه و کنگاور هستند، در بازجویی های صورت گرفته اعتراف کردند که مقصد این محموله قاچاق استان قم بوده است.

,
,

 

,

فرمانده انتظامی شهرستان صحنه با تاکید بر برخورد قاطعانه نیروی انتظامی با قاچاق کالا و ارز خاطر نشان کرد: پدیده قاچاق کالا علاوه بر ضربه زدن به اقتصاد کشور زمینه ساز بروز سایر جرایم در جامعه است و مقابله با آن یکی از اولویت های کاری پلیس به شمار می رود.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه