اخبار داغ

مداح و ذاکر اهلبیت(ع):

شهدا را به مردم معرفی کنید

شهدا را به مردم معرفی کنید
یزدخواستی در خصوص زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا مخصوصا شهدای مدافع حرم گفت: مداحان از روایات و کرامات که از راویان و خانواده های معزز شهدا نقل می شود را با صوت خوب و محزون برای مردم بخوانند قطعا تاثیر گذارخواهد بود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مداح و ذاکر اهلبیت(ع) در گفتگو به خبرنگار مادحین در خصوص زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا مخصوصا شهدای مدافع حرم گفت: مداحان از روایات و کرامات که از راویان و خانواده های معزز شهدا نقل می شود را با صوت خوب و محزون بخوانند قطعا تاثیر گذاریش بیشتر خواهد بود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, مادحین,

محمد یزدخواستی افزود: مداحان سعی کنند با اشعار و صحبت هایشان در خصوص شهدا اطلاع رسانی کنند و به مردم در خصوص شبهات که دشمن در مورد شهدای عزیز مدافع حرم که رفتن و آتش فتنه را آن سر دنیا کلیومترها دورتر از مرزهای ایران خاموش کنند که این شعله  های آتش فتنه به داخل کشور کشیده نشود متاسفانه به این شهدای مدافع حرم انگ می چسبانند که برای پول رفته اند در حالی که خانواده ای بدون پدر شود چند میلیارد باید بدهند که جای یک پدر را بگیرد.

,

وی افزود: وظیفه بنده و امثال بنده که این اذهان را روشن کنند که واقعا خود مردم بیایند و قضاوت کنند و با این شبهات مقابله کنند.

,

این ذاکر اهلبیت(ع) تصریح کرد: بسیج مداحان و نقش آن در این خصوص بدین صورت است که آنچه ذکر شده در خصوص این شهدا را مدون کند مکتوب کند و به دست مداحان برسد و اشعاری که منصوب است به این شهدای عزیز را در اختیار مداحان قرار دهد.

,

یزدخواستی در پایان گفت: اعتقاد بنده این است که مداحان در حرفی که میزنند و شعری که میخوانند اگر واقعا خودشان با آن مطلب ارتباط برقرار کنند و سوختن و اشک ریختن مطمئن باشند  همان مطلب به دل مردم خواهد نشست.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه