اخبار داغ

رئیس کمیته امداد منطقه دو سنندج خبر داد:

برپایی ۲۸۰ پایگاه جشن نیکوکاری / هر مدرسه یک پایگاه نیکوکاری خواهد شد

برپایی ۲۸۰ پایگاه جشن نیکوکاری / هر مدرسه یک پایگاه نیکوکاری خواهد شد
رئیس ستاد احسان و نیکوکاری شهرستان سنندج به بیان برنامه‌های ویژه کمیته امداد در هفته احسان و نیکوکاری پرداخت.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از کُردتودی، غلامرضا آرامش، رئیس کمیته امداد منطقه دو شهرستان سنندج عنوان کرد: جشن نیکوکاری باهدف کمک و تأمین نیازهای خانواده‌های تحت حمایت کمیته امداد همه‌ساله در آستانه سال نو جهت مشارکت و جمع‌آوری کمک‌های مردمی برگزار می‌شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, کُردتودی،,

 

,

وی افزود: شروع این جشن در روز ۱۸ اسفندماه و در سطح مدارس با شعار هر مدرسه یک پایگاه نیکوکاری در جهت تأمین نیازهای دانش آموزان نیازمند و با همکاری سازمان آموزش‌وپرورش، ۱۹ اسفند در سطح معابر شهری و روستایی و در تاریخ ۲۰ اسفندماه در مصلاهای نماز جمعه برگزار می‌شود.

,

 

,

آرامش گفت: در جشن نیکوکاری سال جاری ۲۸۰ پایگاه ثابت و سیار در سطح شهرستان سنندج جهت جمع‌آوری کمک‌های مردمی مستقر می‌شود.

,

 

,

وی اظهار کرد: علاوه بر برپایی پایگاه‌های کمک‌های مردمی در سطح شهرستان دیدارهایی نیز به‌صورت حضوری و چهره به چهره با خیران و باهدف جذب کمک‌های آنان در جهت کمک به نیازمندان انجام می‌شود.

,

 

,

رئیس کمیته امداد منطقه دو شهرستان سنندج با اشاره به‌قرار گرفتن در آستانه سالگرد تأسیس کمیته امداد در ۱۴ اسفند و هفته احسان و نیکوکاری، عنوان کرد: این نهاد برنامه‌های ویژه‌ای به همین مناسبت در جهت ارائه خدمات ویژه به مددجویان تحت حمایت در حوزه‌های مسکن، تأمین جهیزیه، تسهیلات اشتغال، بیمه‌های اجتماعی و پرداخت تسهیلات قرض‌الحسنه پیش‌بینی کرده است.

,

 

,

وی بابیان اینکه هم‌اکنون ۲۹ هزار نفر و در قالب ۱۳ هزار خانوار از خدمات کمیته امداد شهرستان سنندج بهره‌مند هستند، افزود: جهت تأمین نیازهای مختلف این مددجویان به مشارکت و همراهی خیران نیازمندیم.

,

 

,

آرامش با اشاره به جمع‌آوری ۶۲۰ میلیون تومان کمک‌های مردمی در جشن نیکوکاری سال گذشته بیان کرد: پیش‌بینی می‌شود که جشن نیکوکاری سال جاری با مشارکت بیش‌ازپیش خیران همراه باشد.

,

 

,

وی در پایان گفت : بعد از جمع‌آوری کمک‌های مردمی در جشن نیکوکاری با حضور خیران و مسئولان هدایا و کمک‌های جمع‌آوری‌شده در بین خانواده‌های نیازمند توزیع خواهد شد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه