اخبار داغ

1000 فقره ساخت وساز غیرمجاز در غرب یاسوج شناسایی شد

1000 فقره ساخت وساز غیرمجاز در غرب یاسوج شناسایی شد
سرپرست ناحیه دوشهرداری یاسوج گفت: یک هزار فقره ساخت و ساز غیرمجاز در غرب یاسوج شناسایی واز ادامه کار آنها جلوگیری شده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح زاگرس  یعقوب فتاحی فر روز شنبه در حاشیه جلوگیری از ساخت وساز غیرمجاز یک پروژه تجاری ومسکونی دربلوارشرف آباد افزود : نداشتن پروانه ساخت ومغایر بودن با مفاد پروانه صادر شده از جمله دلایل جلوگیری از ساخت وسازها وغیرمجاز بودن است .

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح زاگرس,  ,

وی اظهار داشت : هم چنین برای 150 فقره از ساخت وسازها پرونده تخلف صادر شده وبرای ادامه روند رسیدگی به مراجع قانونی ارسال شده است .

,

سرپرست ناحیه دو شهرداری یاسوج گفت : با هدف جلوگیری از عواقب بعدی 100 فقره اخطاریه به مالکان درخصوص گود برداری غیرمجاز داده شده است .

,

وی افزود : درهمین راستا 230 مورد از خاکبرداریهای غیرمجاز پرشده ، شش هزار دستگاه ادوات بنایی ضبط و یک هزار و 100 کیسه سیمان جمع آوری شده است .

,

فتاحی فر ادامه داد : هم چنین 32 دستگاه لودر که به صورت غیرمجاز اقدام به تخریب عرصه های شهری می کرد شناسایی و توقیف شدند.

,

سرپرست ناحیه دو شهرداری یاسوج از فعال شدن گشت های شبانه در غرب یاسوج خبر داد .

,

وی با بیان اینکه این گشت در قالب گشت ویژه ساختمان برساخت وسازهای شبانه نظارت می کنند، افزود: ساخت وسازهای شبانه معضلی است که نباید از کنار آن به راحتی گذشت .

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه