اخبار داغ

نماینده فومن و شفت در مجلس:

به عهدی که با شما بسته‌ام وفادار خواهم بود/ خود را پاسدار حقوق همه مردم می‌دانم

به عهدی که با شما بسته‌ام وفادار خواهم بود/ خود را پاسدار حقوق همه مردم می‌دانم
نماینده فومن و شفت در مجلس شورای اسلامی گفت: درخواستِ کمک و همکاری در ادامه راه دارم و مساعدت همه منتقدینِ محترم را در راه خدمت به مردم انتظار دارم، زیرا که من خود را پاسدار حقوق همه مردم می‌دانم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح شفت، حجت الاسلام محمد مهدی افتخاری نماینده فومن و شفت در مجلس شورای اسلامی با گذشت یک سال از انتخابات مجلس شورای اسلامی پیامی خطاب به مردم این دو شهرستان صادر کرد، در این پیام آمده است:
بسم الله الرحمن الرحیم
ان تنصروالله ینصرکم و یثبت اقدامکم

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
,
,

با اهداء سلام و تقدیم احترام به محضر مردم غیور ، قدرشناس و مهربانِ شهرستانهای فومن و شفت ؛

,

یک سال از حضور پُرشور، عزتمند و رُخ نمایی شما عزیزان، در سپهرِ سیاسی فومن و شفت می گذرد.

,

آنگاه که با دستان پُر مهرتان، همچون پدرِ شهیدم مرا لایق خدمتگزاری شهر و دیارم دانستید و با عشق ، اراده و محبت بی نظیرتان در مدتی کوتاه ، حماسه ای ماندگار را خلق نمودید.

,

مشارکت آگاهانه و معنادارتان در انتخابات سال گذشته و لبیک به ندای رهبری معظم انقلاب ، که بنده را در راه انجام وظایفِ دینی و ملی وارد عرصه جدیدی نمود و فضایی آکنده از محبت و همدلی را رقم زد ، فصلی نوین از خدمتگزاری را برای شهرستانهای فومن و شفت به ارمغان آورد.

,

من نیز همانگونه که با شما عَهد بستم که با الگوبرداری از راه پدر ، خود را سرباز انقلاب و ولایت بدانم و رهرو شهیدان و امام شهداء باشم ، با تبعیت از منویات مقام عظمای ولایت ، بر عَهد خود ، محکم و استوارتر از قبل باقی ام و در همه این مدتِ نُه ماه که از خدمتگذاری ام به شما مردمِ وفادار سپری شده است ، تلاش خود را به کار بسته ام تا از احقاق حقوقِ حوزه انتخابیه و پیگیری مطالبات شایسته تان کوتاهی نکرده باشم.

,

گرچه در این یکسال اول از دوره خدمتگزاری، مادرِ عزیزم را از دست دادم ، اما دلسوزی ، محبت و عشقِ مادران مهربانِ فومنی و شفتی ، تحملِ سختی این دردِ تنهایی را برایم آسان نمود و من نیز قدردانِ این عظمت و بزرگی بوده و دعاگوی سلامتی مادرانِ عزیز شهر و دیارم می باشم.

,

مردم عزیز؛
من به عهدی که با شما بسته‌ام وفادار خواهم بود و با اتکا به خداوند و دعای خیر و استمرار حضور و حمایت همه جانبه شما تا پایان این راه پرافتخار ، از پای نخواهم نشست.

,
,

لذا جا دارد که خیلی کوتاه به استحضار برسانم که در حوزه وظایفم ، اقدامات مؤثر و پیگیری های مستمری در خصوص مباحث مرتبط با توسعه زیربنایی دو شهرستان در حوزه های گوناگون و همچنین حوزه اشتغال به عمل آمده که انشالله به زودی گزارش کامل و جامعی از نتایجِ اقدامات و تلاش های صورت پذیرفته را خدمت دلسوزانِ دو شهرستان معروض خواهم داشت.

,

در پایان به رسم ادب در اولین سالگرد انتخابات و با اعلام این مهم که همه بزرگواری ها و مهر و محبت هایتان را به یاد دارم ، بارِ دیگر در مقابل بزرگی و عظمت شما مردم عزیز ، سرِ تعظیم فرود می آورم و از همه جوانان اعم از دختران و پسرانِ عزیز و زنان و مردان غیورِ دو شهرستان ، تقدیر و تشکر می کنم.

,

همچنین تأکیدِ مؤکّد دارم که برای پیشرفت ، پیشبرد اهداف و برداشتن گام های استوار و مؤثر در عرصه های گوناگون ، دست همه مردم بزرگوار و دلسوز را به گرمی می‌فشارم و از همه کسانی که این بنده کوچک را شایسته اعتماد خود دانستند ، درخواستِ کمک و همکاری در ادامه راه دارم و مساعدت همه منتقدینِ محترم را در راه خدمت به مردم انتظار دارم ، زیرا که من خود را پاسدار حقوق همه مردم می‌دانم.

,

از درگاه حضرت پروردگار ، طول عمر و سلامتی برای مقام معظم رهبری (مد ظله العالی) ، برای خدمتگزاران صدیق به نظام اسلامی ، آرزوی سربلندی و برای مردم غیور دو شهرستان ، سلامتی و بهروزی را مسئلت می نمایم.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه