اخبار داغ

سرپرست مرکز بهداشت درگز:

برنامه سلامت نوروزی در درگز، تا ۱۵ فروردین ۹۶ ادامه دارد

برنامه سلامت نوروزی در درگز، تا ۱۵ فروردین ۹۶ ادامه دارد
سرپرست مرکز بهداشت درگز گفت: از یکم اسفندماه سال جاری تا 15 فرودین سال آینده، کلیه بازرسان مرکز بهداشت، مجهز به تجهیزات پرتابل سنجش، نمونه برداری و تعیین سطح آلودگی آب، موادغذایی و سطوح مختلف هستند و از ساعت 8 صبح تا ساعت 22 به فعالیت خواهند پرداخت.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مجید سلطانی در گفت‌و‌گو با خبرنگار درگزخبر گفت: برنامه سلامت نوروزی با اولویت نظارت بر مراکز و اماکن حساس و بین راهی، با هدف حفظ و ارتقای سطح سلامت جامعه و مسافران نوروزی اجرایی می‌شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, درگزخبر ,

وی افزود: همچنین در این ایام، به منظور کاهش و کنترل بیماری‌های مرتبط با آب و مواد غذایی، بازرسان بهداشت محیط در کل شهرستان حضور فعال‌تری خواهند داشت.

,

سرپرست مرکز بهداشت درگز خاطرنشان کرد: از یکم اسفندماه سال جاری تا ۱۵ فرودین سال آینده، کلیه بازرسان مرکز بهداشت، مجهز به تجهیزات پرتابل سنجش، نمونه برداری و تعیین سطح آلودگی آب، موادغذایی و سطوح مختلف هستند و از ساعت ۸ صبح تا ساعت ۲۲ به فعالیت خواهند پرداخت.

,

وی ادامه داد: با انجام نمونه‌برداری‌های هدفمند نظیر سنجش نمک و pH خمیر در سطح نانوایی‌ها و بهره‌گیری از اپلیکیشن رتبه‌بندی رستورانها طرح سلامت نوروزی، امسال متفاوت‌تر از سال‌های گذشته تحقق می‌یابد.

,

سلطانی خاطرنشان کرد: شهروندان در صورت رویت هر گونه تخلف بهداشتی در مراکز تولید، توزیع، نگهداری و حمل و نقل مواد غذایی با شماره تلفن ۱۹۰ و 46221053 تماس گیرند تا در کوتاه‌ترین زمان ممکن توسط بازرسان بهداشت محیط مورد رسیدگی قرار گیرد.

,

وی در خصوص اپلیکیشن رتبه‌بندی بهداشتی رستوران‌ها گفت: در این اپلیکیشن قابل نصب بر روی گوشی‌های هوشمند، کاربران می‌توانند رتبه بهداشتی رستورانهای کل کشور را به صورت آنلاین ببینند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه