اخبار داغ

مدیر آموزش و پرورش شهرستان سرپلذهاب:

تربیت اسلامی از اهداف مهم سند تحول بنیادین آموزش و پرورش است / تشریح برنامه های هفته امور تربیتی در سرپلذهاب

تربیت اسلامی از اهداف مهم سند تحول بنیادین آموزش و پرورش است / تشریح برنامه های هفته امور تربیتی در سرپلذهاب
مدیر آموزش و پرورش شهرستان سرپلذهاب گفت: تربیت اسلامی و امور تربیتی یکی از مهمترین اهداف سند تحول بنیادین نهاد آموزش و پرورش می باشد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا روح اله عباسیان در گفتگو با خبرنگار بازی دراز، اظهار داشت: تربیت اسلامی و امور تربیتی از اهداف برجسته ی برنامه های سند تحول بنیادین است وهشتم اسفندماه برای دست اندرکاران آموزش و پرورش روزی سرشار از یادگاری‎های گرانبها از شهیدان و بهار پربار قدرشناسی و معنویت افزایی در درون دستگاه تعلیم و تربیت است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, ازی دراز,

 

,

وی نقش و تأثیر نهاد امور تربیتی در درون نظام آموزش و پرورش مهم خواند و افزود: این نهاد برای رساندن مفاهیم دینی، دفاع از ارزش‎ها، پاسداری از انقلاب و وارد کردن خردمندانه دانش آموزان به عرصه‎های متعدد فعالیت با ارائه الگویی شایسته و سازمان‎دهی منظم و متشکل در پروسه انقلاب نقشی مهم و ضروری دارد.

,

 

,

رئیس آموزش و پرورش سرپل ذهاب به مهمترین برنامه های بزرگداشت هفته امورتربیتی در سرپل ذهاب اشاره کرد و گفت: دیداربا نماینده ولی فقیه امام جمعه سرپلذهاب،اجرا طرح توانمندی سازی مربیان و معاونین پرورشی، عطر افشانی مزار شهدا، دیدار با خانواده های معزز شهدای فرهنگیان و دانش آموزان از جمله برنامه های هفته امور تربیتی می باشد.

,

 

,

وی تجلیل از پیشکسوتان امورتربیتی ، مربیان معاونان و مشاوران امور تربیتی ،تجلیل از دانش آموزان فعال عرصه تشکلات دانش آموزی ، حضور در نماز جمعه ، برگزاری مسابقات فرهنگی ، هنری ، ورزشی ، آذین بندی مدارس و مراکز فرهنگی از دیگر برنامه های این هفته بیان کرد.

,

هشتم لغایت 14 اسفند ماه به عنوان هفته امورتربیتی نامگذاری شده است.

,

شهرستان سرپل ذهاب در غرب استان کرمانشاه دارای 90هزارنفر جمعیت و 48کیلومتر مرز مشترک با کشور عراق دارد.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه